Gå til innhold

Mer om avfall - telefonkataloger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg reserverte meg mot telefonkataloger rett etter at de ankom i fjor, og jeg gikk også inn og sjekka at jeg var reservert like før jul.

Likevel har jeg fått prakka på meg katalogene - riktignok ikke på trappa slik de pleier - men i postkassa, faktisk. *sur*

Hvor klager jeg?

Fortsetter under...

Skrevet

Send dem i retur? Skriv bare "Retur" på plasten og hiv dem i pakkeinnkastet på Post-i-butikken?

Skrevet

Jeg tror nok at det er et vanlig problem...

Telefonkatalogene blir (eller ble før i alle fall) levert ut som dugnad av disverse foreninger etc. At det glipper av og til når de får liste over hvem som skal ha og ikke i en blokk eller gate, er ikke så rart. Før leverte de til alle...

Gjest annlovinda
Skrevet

Vi har også reservert oss mot telefonkataloger.

For et par uker siden, eller kanskje en måned siden, så fikk vi et brev ang. at vi hadde reservert oss mot telefonkatalogene. Der stod det blant annet at det var viktig at vi satte navn på inngansdør og på postkasse for å sikre oss mot at de ble levert.

Får vi de levert skal jeg iallefall klage, VIL IKKE HA DEM. Men hvor man skal klage? Aner i grunn ikke, så ble ikke mye fornuftig herfra. :)

Skrevet

Jeg fikk ikke telefonkatalogen i fjor (har reservert meg), selv om jeg glemte å henge lapp på døra, eller hva det nå var vi skulle.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...