Gjest jølsa Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 når jeg er på arbeid,står jeg alltid med hørselvern med radio på,og da er det alltid P4 som surrer i ørene. hører aldri på noen annen kanal. verken i bilen eller hvis jeg en sjelden gang hører radio hjemme. :-) og jeg bare elsker musikken på P4. hvilken kanal hører dere på? :-) 0 Siter
Gjest Gurojenta Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 P4 her, unntaksvis Kanal24 om forholdene for P4 er dårlig. 0 Siter
....AV Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 Nesten bare P2, innimellom NRK Klassisk. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 Når jeg hører på radioen er det alltid P4. Jeg hører på radioen på jobb og i bilen. 0 Siter
Mirabell Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 P1 eller P3. Hører aldri på radiokaneler med reklame, jeg orker det bare ikke... 0 Siter
pekkaline Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 Det er veeeldig sjeldent at jeg hører på radio. Jeg har på satelittradio scandinavia når jeg er hjemme 0 Siter
Gjest prust Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 Jeg hører nesten aldri på radio. I bilen (kjører fem minutter hver morgen og hver ettermiddag) hører jeg på P1. En sjelden gang hører jeg på radio på kjøkkenet, og da er det også P1. Mannen min hører på P4, og hvis han har hatt bilen min, må jeg alltid svitsje kanal.... :-( 0 Siter
Gjest P2 Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 P2. Av og til P1, P3, alltid nyheter eller alltid klassisk. Aldri aldri P4. Jeg får noia av musikken, reklamen, programmene, programlederne, djingelsene, alt. En skrekkelig kanal. Kanal 24 tror jeg ikke jeg har hørt? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 I bilen går det i NRK Nyheter når jeg kjører alene, på kjøkkenet hjemme mest P2 og litt P1. Kanskje noe P3 i helgen. Hører aldri radio på jobb. 0 Siter
Gjest jølsa Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 P1 eller P3. Hører aldri på radiokaneler med reklame, jeg orker det bare ikke... mye av reklamen er jo faktisk morsom. hehe er vel reklame på P3? eller... :-) 0 Siter
random1365380890 Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 Kun Kanal24, Kommisjonen og værsågod takkskarruha er alt jeg hører på da... synd begge de programmene blir borte 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 Hører sjelden på radio, men som den typiske 80-tallsungdom jeg en gang var, så elsker jeg musikken på P4. Det er den radiokanalen som spiller _min_ musikk. Så her er det P4. 0 Siter
filiokus81 Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 Her er det P4 det går i, jeg hører mye på radio ettersom jeg er hjemme i mammapermisjon. 0 Siter
Mirabell Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 mye av reklamen er jo faktisk morsom. hehe er vel reklame på P3? eller... :-) Ikke noe reklame på NRK P3 (annet enn reklame for andre NRK-programmer, da) 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 Jeg hører nesten aldri på radio. I bilen (kjører fem minutter hver morgen og hver ettermiddag) hører jeg på P1. En sjelden gang hører jeg på radio på kjøkkenet, og da er det også P1. Mannen min hører på P4, og hvis han har hatt bilen min, må jeg alltid svitsje kanal.... :-( ''I bilen (kjører fem minutter hver morgen og hver ettermiddag) hører jeg på P1'' Oi. Om du har så kort veg til jobb burde du sykle eller gå Prust... ;0) 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 I bilen går det i NRK Nyheter når jeg kjører alene, på kjøkkenet hjemme mest P2 og litt P1. Kanskje noe P3 i helgen. Hører aldri radio på jobb. Ikke ulikt meg det der - NRK Alltid nyheter i bilen, P2 på badet og kjøkkenet, P3 i helgene - og i bilen når Poden er med. Hører heller aldri radio på jobb - ville ikke greid å konsentrere meg jeg. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 Ikke ulikt meg det der - NRK Alltid nyheter i bilen, P2 på badet og kjøkkenet, P3 i helgene - og i bilen når Poden er med. Hører heller aldri radio på jobb - ville ikke greid å konsentrere meg jeg. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 Hører sjelden på radio, men som den typiske 80-tallsungdom jeg en gang var, så elsker jeg musikken på P4. Det er den radiokanalen som spiller _min_ musikk. Så her er det P4. Det går i puddelrock og ballader? 0 Siter
morsan Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 Jeg er en skikkelig utro radiolytter og skifter glatt kanal titt og ofte! ;-) Jeg hører aldri på radio på jobb, men i bil og på kjøkkenet. Sommermorgenene på hytta er det selvsagt kun Reiseradioen som gjelder:-) P4 kan ha en del bra musikk, men reklamen kan bli irriterende. Og sporstsendinger på radio er bare støy. Kanal24 er utrolig irriterende til tider - det er så mye uproffe platepratere der som snur seg bort fra mikken slik at lyden svekkes, eller at de rølper og prater i munnen på hverandre etc. Det minner meg av og til om nærradiostasjonene på 80-tallet.... KlemFM er bra, men får det ikke alltid inn. NRK Alltid Nyheter høres på etter innfallsmetoden, så også diverse mer lokale radiostasjoner. P3 hører jeg nesten aldri på - det er når jeg svitsjer innom der at jeg skjønner at åra har gått! *lol* 0 Siter
Gjest prust Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 ''I bilen (kjører fem minutter hver morgen og hver ettermiddag) hører jeg på P1'' Oi. Om du har så kort veg til jobb burde du sykle eller gå Prust... ;0) Nie - jeg kjører snuppa til barnehagen - det tar ett minutt eller to (da hører jeg ikke på radio). Så kjører jeg i fire minutter til E-18, der jeg parkerer på sånn Park&Ride - og går på bussen til byen. Kunne fint ha kjørt de 11 km til byen, men er miljøvennlig, skjønner du :-) Det hender vi går til barnehagen og at jeg tar bussen derfra, men den går så sjelden at det er vanskelig å beregne korrekt tid... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.