Gjest hilsen annen vernepleier Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 Jeg har 320.000 kr i året med full ansienitet og kommer ikke høyere. Jeg har også bachelorgrad og er vernepleier. 325.000 kr i begynnerlønn er jo ikke det verste da sammenlignet med den lønn vi i helsevesenet får. Der begynner lønna på 280.000 med 3-årig høgskole. Lurer på om jeg skal ta ny utdanning, da jeg ikke er særlig fornøyd med lønna mi. Selvfølgelig kan du komme høyere enn det. 0 Siter
Gjest hilsen vernepleieren Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 Selvfølgelig kan du komme høyere enn det. Ja jeg kan vel få høyere lønn med videreutdanning, men har ikke tenkt den tanken enda, er ikke akkurat noen ungdom lengre.... 0 Siter
Gjest lønnstaper Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 Jeg mente ikke på noen måte å nedvurdere en bachelorutdannelse, men det er da en kjent sak at man kan regne med mer i lønn hvis man har en mastergrad. Tja, jeg har en mastergrad og tjenesre dessverre mye mindre enn det denne personen som er bahelor i økonomi spør om er greit for en nybegynner. Jeg har også arbeidet i flere år. 0 Siter
Speak Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 Synes dette virker normalt. Jeg har selv 2 årig økonomisk høyskole og over 10 års erfaring. Jeg ligger på 425.000 før lønnsjustering i år. Jeg fører regnskap, lager konsernregnskap hver mnd. + hjelper alle datterselskapene våre i økonomiske spørsmål. I tillegg er jeg "poteta" i firmaet her, og hjelper til med det meste som bør gjøres. (Bestille div., sentralbord osv.) 0 Siter
Sofline Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 Tja, jeg har en mastergrad og tjenesre dessverre mye mindre enn det denne personen som er bahelor i økonomi spør om er greit for en nybegynner. Jeg har også arbeidet i flere år. Det er jo selvsagt forskjell på type utdannelse. Personlig vil jeg mildt sagt bli sjokkert hvis jeg får tilbudt lignende lønn som trådstarter når jeg er ferdig med min mastergrad. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.