pekkaline Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Skrevet 12. februar 2008 Nei - ikke tale om at jeg klarer det. vrient ja... 0 Siter
pekkaline Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Skrevet 12. februar 2008 Nei, det klarer jeg ikke, og det har jeg heller aldri klart, til tross for at jeg som barn og ungdom trente og strakk mye. En kan trene seg opp til å få lengre muskler, men vil tro det tildels er medfødt. Slik det er nå har jeg problemer med å få fingertuppen i bakken.. :/ Vi kan ikke klare alt 0 Siter
pekkaline Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Skrevet 12. februar 2008 Ja, jeg klarer det Fantastisk! Er du også ballett danser eller? 0 Siter
pekkaline Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Skrevet 12. februar 2008 Ja, det går bra. Kanskje jeg har korte bein? Og ekstra lange armer? Hehe du er rett og slett sprek! 0 Siter
Glimtipper Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 Og ekstra lange armer? Hehe du er rett og slett sprek! Uff, nei. Er dessverre ikke det. Trenger å gå ned tjue kilo og trener for lite (toppen et par ganger i uka). Men jeg tror nesten det er litt medfødt 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 Jepp. Kan faktisk bøye albuleddet (eller stå på en tykk bok) og fremdeles ha håndflatene i gulvet! Så man har da noe. ;o) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 Javisst klarer jeg det. Jeg får begge beina på nakken også. Men jeg er hypermobil. ) 0 Siter
pekkaline Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Skrevet 12. februar 2008 Uff, nei. Er dessverre ikke det. Trenger å gå ned tjue kilo og trener for lite (toppen et par ganger i uka). Men jeg tror nesten det er litt medfødt *medfødt* ja, la oss si det slik 0 Siter
pekkaline Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Skrevet 12. februar 2008 Jepp. Kan faktisk bøye albuleddet (eller stå på en tykk bok) og fremdeles ha håndflatene i gulvet! Så man har da noe. ;o) Du er kanskje veldig ung? Fint at noen kan kunsten 0 Siter
pekkaline Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Skrevet 12. februar 2008 Javisst klarer jeg det. Jeg får begge beina på nakken også. Men jeg er hypermobil. ) åh, nå kom jeg på noe morsomt. Ei venninne (15år da) satt å tøyde og strakk som bare det. Så fant hun ut at hun skulle legge beina på nakken, og tilogmed bak hodet fikk hun dem. Problemet var at hun ikke fikk dem løs igjen. Hun måtte rope etter hjelp av faren sin. Det verste var jo det at hun var uten en tråd! haha Men du tuller vel ang beina på nakken? 0 Siter
morsan Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 Det har jeg aldri klart - selv ikke som barn. Har vel for lange bein... Og nå etterhvert også for stiv rygg;-) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 åh, nå kom jeg på noe morsomt. Ei venninne (15år da) satt å tøyde og strakk som bare det. Så fant hun ut at hun skulle legge beina på nakken, og tilogmed bak hodet fikk hun dem. Problemet var at hun ikke fikk dem løs igjen. Hun måtte rope etter hjelp av faren sin. Det verste var jo det at hun var uten en tråd! haha Men du tuller vel ang beina på nakken? Neida, jeg tuller ikke. Jeg får virkelig beina bak nakken. Og jeg er i midten av trettiåra. 0 Siter
morsan Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 Uff, nei. Er dessverre ikke det. Trenger å gå ned tjue kilo og trener for lite (toppen et par ganger i uka). Men jeg tror nesten det er litt medfødt kan godt hende det er litt medfødt, ja. Husker min grandtante klarte å legge håndflatene i gulvet på 94-årsdagen sin, mens jeg ikke klarte det som 10-åring som hoppet strikk og tau, svømte og turnet...;-) 0 Siter
bustebeisa Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 Så bra det ble gåtur på deg og naboen. :-) Angående mykhet. Nei, jeg kan ikke ta i gulvet med hele håndflata. Rekker ikke ned med fingertuppene en gang. :-) Har aldri klart det, på tross av turn trening da jeg var lita jente og karate da jeg ble litt eldre.. Om et par timer skal jeg på min andre kickboxing time. Når de andre står og sparker i bryst og magehøyde, får jeg konsentrere meg om knehøyden. :-) Var en som trente mye selvforsvar, han mente det lurerste jeg jente kunne gjøre, var å sparke angriperen i skinnleggen... Så der er jeg jo. :-) (Nei, jeg tenker ikke selvforsvar med tanke på kickboxingen, men husker karatetreningen var noe av den beste treningen jeg var innom i tenårene. Har hatt en time med kickboxing fra før, og kroppen var fullstendig ødelagt dagen etterpå, og da sparket vi bare ut i lufta. Rett og slett kjempebra trening, Hverken spin, corebare eller vekttrening har klart å gjøre så mye med musklene på en gang) :-) Ble litt lenger svar enn planlagt... :-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Skrevet 12. februar 2008 Det har jeg aldri klart - selv ikke som barn. Har vel for lange bein... Og nå etterhvert også for stiv rygg;-) Du har vel ikke blitt gammel vel neeeida 0 Siter
pekkaline Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Skrevet 12. februar 2008 Ikke sjangs i havet! hehe, kanskje det nettopp er det? Er ikke alt lettere under vann? Nei det skal ikke være lett. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 Jeg har alltid vært ganske stiv, så bare det å få fingertuppene nedi bakken har vært håpløst! I en periode trente jeg pilates jevnlig og etter en måneds tid klarte jeg å ha håndflatene nedi bakken :-) Nå er det en stund siden jeg har trent pilates, så nå klarer jeg bare fingertuppene nedi. Får vel bare kjøre på med pilates igjen ;-) 0 Siter
Sofline Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 Nei, langtifra. Det er heller ikke noe jeg savner i det daglige. 0 Siter
Kalevala Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 Håndflatene? Nei gitt. Men fingertuppene toucher såvidt gulvet :-)) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.