Gjest togli Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 Nei, langtifra. Det er heller ikke noe jeg savner i det daglige. Jammen, tenk så praktisk det er å kunne det da! 0 Siter
pekkaline Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Skrevet 12. februar 2008 Så bra det ble gåtur på deg og naboen. :-) Angående mykhet. Nei, jeg kan ikke ta i gulvet med hele håndflata. Rekker ikke ned med fingertuppene en gang. :-) Har aldri klart det, på tross av turn trening da jeg var lita jente og karate da jeg ble litt eldre.. Om et par timer skal jeg på min andre kickboxing time. Når de andre står og sparker i bryst og magehøyde, får jeg konsentrere meg om knehøyden. :-) Var en som trente mye selvforsvar, han mente det lurerste jeg jente kunne gjøre, var å sparke angriperen i skinnleggen... Så der er jeg jo. :-) (Nei, jeg tenker ikke selvforsvar med tanke på kickboxingen, men husker karatetreningen var noe av den beste treningen jeg var innom i tenårene. Har hatt en time med kickboxing fra før, og kroppen var fullstendig ødelagt dagen etterpå, og da sparket vi bare ut i lufta. Rett og slett kjempebra trening, Hverken spin, corebare eller vekttrening har klart å gjøre så mye med musklene på en gang) :-) Ble litt lenger svar enn planlagt... :-) Så fint at du har funnet glede med kickboxing. Det skal nok noe til før jeg kan gjøre det hehe.Det er deilig å bevege seg, bli svett og sliten på en skikkelig måte. Lykke til videre da! Ja turen var deilig i dag, fjorden lå stille og blank 0 Siter
Sofline Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 Jammen, tenk så praktisk det er å kunne det da! Jeg har knær som kan bøyes i stedet for. Det er også svært praktisk. :-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Skrevet 12. februar 2008 Jeg har alltid vært ganske stiv, så bare det å få fingertuppene nedi bakken har vært håpløst! I en periode trente jeg pilates jevnlig og etter en måneds tid klarte jeg å ha håndflatene nedi bakken :-) Nå er det en stund siden jeg har trent pilates, så nå klarer jeg bare fingertuppene nedi. Får vel bare kjøre på med pilates igjen ;-) Kan jeg spørre hvor lenge du trente pilates før du klarte å legge ned håndflatene da? Det er sikkert lurt å ta en økt nå og da, men det kan du vel gjøre hjemme nå når du kan kunsten? 0 Siter
pekkaline Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Skrevet 12. februar 2008 Nei, langtifra. Det er heller ikke noe jeg savner i det daglige. Hehe, du har jo stor mage i veien, så den forstår jeg 0 Siter
pekkaline Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Skrevet 12. februar 2008 Håndflatene? Nei gitt. Men fingertuppene toucher såvidt gulvet :-)) Som meg du da Jaja, det er mye annet vi er flinke til 0 Siter
pekkaline Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Skrevet 12. februar 2008 Neida, jeg tuller ikke. Jeg får virkelig beina bak nakken. Og jeg er i midten av trettiåra. Flott, du får fortsette med øvelsene. Det er nok ikke dumt å være litt tøyelig 0 Siter
filiokus81 Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 Jepp, men jeg har alltid vært myk. 0 Siter
pekkaline Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Skrevet 12. februar 2008 Jepp, men jeg har alltid vært myk. Lucky you Trener du noe spesielt? 0 Siter
morsan Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 Du har vel ikke blitt gammel vel neeeida Kunne det jo ikke som barn heller...;-) 0 Siter
Sofline Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 Hehe, du har jo stor mage i veien, så den forstår jeg Det er uten mage. Jeg tør ikke tenke på hvor kort jeg vil komme ned hvis jeg prøver nå. :-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 Nei jeg klarer kun med fingerspissene. Og da strakk det virkelig ;O) Kjente skulderen nesten forstrakk seg 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 Kan jeg spørre hvor lenge du trente pilates før du klarte å legge ned håndflatene da? Det er sikkert lurt å ta en økt nå og da, men det kan du vel gjøre hjemme nå når du kan kunsten? Det stod ca en måned ;O) 0 Siter
pekkaline Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Skrevet 12. februar 2008 Kunne det jo ikke som barn heller...;-) Det var jo sant ja. Jeg har heller aldri klart det som jeg kan huske, men beina strakk jeg langt når vi hoppet strikk, da fanget jeg strikken når de holdt strikken på høyeste punkt. Men det var den gang og noe ganske annet... 0 Siter
pekkaline Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Skrevet 12. februar 2008 Nei jeg klarer kun med fingerspissene. Og da strakk det virkelig ;O) Kjente skulderen nesten forstrakk seg Auda! Det var ikke meningen å ødelegge dere her..... 0 Siter
pekkaline Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Skrevet 12. februar 2008 Det stod ca en måned ;O) HAHA! takk mulig jeg trenger briller. *huffda* 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 Auda! Det var ikke meningen å ødelegge dere her..... Bare en påminnelse om at jeg må begynne å trene igjen ) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 Jeg har knær som kan bøyes i stedet for. Det er også svært praktisk. :-) Sikkert enda mer praktisk å kunne bøye knærne begge veier ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 Det var jo sant ja. Jeg har heller aldri klart det som jeg kan huske, men beina strakk jeg langt når vi hoppet strikk, da fanget jeg strikken når de holdt strikken på høyeste punkt. Men det var den gang og noe ganske annet... Jeg skrev i et annet innlegg her at en grandtante klarte det i en alder av 94 år, men så var hun rimelig kort i beina også;-) Hun trente ikke noe på den tiden eller i ørten foregående år, så jeg heller til den teorien at dette må kan være en medfødt ting som gjør at du har anlegg for det. ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.