Gå til innhold

Er du myk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fantastisk! :) Er du også ballett danser eller?

Ååååå, det var den store drømmen da jeg var liten. Dessverre bodde jeg på et sted uten ballettundervisning, så jeg fikk aldri danset ballett.

Jeg bare elsket å bevege meg :)

Det er ikke så mange år siden jeg gikk ned i spagaten heller (men jeg får det ikke til nå lenger).

• Svar 113
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

42

• morsan

7

• Mrs. Wallace

5

• Sofline

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1202843039' post='3804046]

He he, jeg er så håpløs jeg at det funker ikke det heller. Brukte mange år på å bli så stiv, så jeg får bruke noen på og myke meg opp igjen også :o)

Jeg skal ha mer behandling nå, som også går mer på at jeg skal slappe av. Selv om jeg slapper av i hodet, jobber kroppen på. Litt ekkelt og ikke ha kontrollen selv faktisk.

''Litt ekkelt og ikke ha kontrollen selv faktisk''

Ja det forstår jeg. Håper virkelig du finner en utvei som virker bra for deg.

Gjest Shira :o)
Skrevet

''Litt ekkelt og ikke ha kontrollen selv faktisk''

Ja det forstår jeg. Håper virkelig du finner en utvei som virker bra for deg.

Det gjør jeg nok, første steget er jo tatt når jeg er klar over det selv :o)

Skrevet

hehe, kanskje det nettopp er det? Er ikke alt lettere under vann? ;) Nei det skal ikke være lett.

Tror ikke det hadde hjulpet heller :)

Stiv som en stokk :)

Skrevet

*Hehe* Nei, jeg når ned med fingertuppene, men ikke håndflaten nei.

Var hos legen nylig og klagde over ledd- og muskelsmerter og han sjekekt bevegeligheten i leddene mine og sa at jeg hadde helt fin bevegelighet. Ikke supermyk, men det var heller ikke nødvendigvis noen fordel, mente han.

Skrevet

*Hehe* Nei, jeg når ned med fingertuppene, men ikke håndflaten nei.

Var hos legen nylig og klagde over ledd- og muskelsmerter og han sjekekt bevegeligheten i leddene mine og sa at jeg hadde helt fin bevegelighet. Ikke supermyk, men det var heller ikke nødvendigvis noen fordel, mente han.

Jeg fikk deg også til å prøve ja hehe.

Var det deg som hadde leddgikt i familien? Det er ikke det med deg da siden bevegeligheten er fin?

Skrevet

Jeg fikk deg også til å prøve ja hehe.

Var det deg som hadde leddgikt i familien? Det er ikke det med deg da siden bevegeligheten er fin?

Jeg sjekker jevnlig hvor myk jeg er, bare for moro skyld. :o)

Nei, det er ikke leddgikt i familien, men noe "værsyke" ja. Om jeg har leddgikt eller ikke vet jeg ikke, satser på at leddproblemene ikke forverres.

Skrevet

Jeg sjekker jevnlig hvor myk jeg er, bare for moro skyld. :o)

Nei, det er ikke leddgikt i familien, men noe "værsyke" ja. Om jeg har leddgikt eller ikke vet jeg ikke, satser på at leddproblemene ikke forverres.

God bedring!

Skrevet

Ja... Jeg mener riktignok jeg er myk, men nå har de siste par årene ikke vært helt som normalt.

Spurte jentungen, og hun skulle prøve snart, hun hadde bare ett liv igjen *hehe*

Skrevet

Høres ut som du hadde en hyggelig dag ved sjøen!:-)

Jeg er ikke i nærheten av å rekke i bakken, det er langt over min yteevne. Satser på andre talenter;-) Men når det gjelder yogaøvelser så må en bare ta utgangspunkt i der en der og strekke seg derifra. Ikke bry deg om hva alle andre klarer.

Skrevet

God bedring!

Hadde en vond periode på et par-tre uker i januar, skjønner ikke hvorfor og det er veldig sjelden jeg har det sånn heldigvis! Legen min sier jeg må være flinkere å ta smertestillende og det har han sikkert rett i...

Nå er jeg helt fin. :o)

Skrevet

Ja... Jeg mener riktignok jeg er myk, men nå har de siste par årene ikke vært helt som normalt.

Spurte jentungen, og hun skulle prøve snart, hun hadde bare ett liv igjen *hehe*

Et liv igjen hehe, var det så skummelt? :)

Skrevet

Høres ut som du hadde en hyggelig dag ved sjøen!:-)

Jeg er ikke i nærheten av å rekke i bakken, det er langt over min yteevne. Satser på andre talenter;-) Men når det gjelder yogaøvelser så må en bare ta utgangspunkt i der en der og strekke seg derifra. Ikke bry deg om hva alle andre klarer.

Ja takk dagen var kongelig :)

Jeg må se gjennom dvd og se om jeg kan finne noen av øvelsene å klare dem, så får jeg heller utvide etterhvert hvis mulig :)

Skrevet

Jentungen på 11 hadde ikke sjans... Gubben påsto at det var fordi hun ikke hadde tøyd - som om jeg har tøyd noe siden jeg gikk på jazzballett da jeg var 13.

Jentungen hadde visst prøvd det på svømmetrening for litt siden - og da var det en fem-seks av rundt 15 som hadde klart det.

Skrevet

Et liv igjen hehe, var det så skummelt? :)

Hun spiller super mario galaxy :P Men hun klarte det altså ikke, om du svaret mitt til meg selv...

Skrevet

Jentungen på 11 hadde ikke sjans... Gubben påsto at det var fordi hun ikke hadde tøyd - som om jeg har tøyd noe siden jeg gikk på jazzballett da jeg var 13.

Jentungen hadde visst prøvd det på svømmetrening for litt siden - og da var det en fem-seks av rundt 15 som hadde klart det.

Jeg antar at det er mest normalt å ikke klare det tror jeg hehe. Fint å være sprek men...... ;)

Skrevet

Hun spiller super mario galaxy :P Men hun klarte det altså ikke, om du svaret mitt til meg selv...

yes :)

Skrevet

Jeg antar at det er mest normalt å ikke klare det tror jeg hehe. Fint å være sprek men...... ;)

...men det har ikke noe med sprekhet å gjøre, da :)

Skrevet

...men det har ikke noe med sprekhet å gjøre, da :)

Det er vel ikke det, men her jeg bor så bruker vi utrykket slik. Sprek er også når man kan løpe og løpe før man går på jobb, kanskje tilogmed sykle til jobb og hjem osv :) Jadda

Skrevet

Flott, du får fortsette med øvelsene. Det er nok ikke dumt å være litt tøyelig :)

Jo, det er faktisk ikke så bra å være så tøyelig. Hypermobilitet kan skape plager, så jeg prøver å unngå de helt store utfallene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...