Gå til innhold

noensinne helt bra??

Anbefalte innlegg

Gjest mannsomlurrer
Skrevet

Hvordan er det med dere, hvor lang tid tok det før dere var helt og holdent dere selv igjen etter et tøft brudd på mange år ? Selv om alle ting ligger til rette for å kun være singel og glad, så er det fortsatt en tom og trist følelse i kroppen der til tider. Var ingen tvil om bruddet, så den delen er helt grei, men likevel så føles det ikke godt, nå et år etter...blir man ikke "hel" igjen før en møter en annen? Erfaringer ??

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Jeg er på 5 året nå som single etter totalt 16 år med ekteskap og samboer forhold.De 2 siste årene har vært de beste og dater og har et bra singel liv.Har en datter 48 % som er 13 år og vi storkoser oss sammen.Mammaen har hatt 2 forhold etter meg og om hun er lykkelig vites ikke.Jeg er ihvertfall glad som fuglen nå men de 3 første årene var knallharde.Jeg har hatt flere muligheter for "forhold"men har ikke klart å binde meg ennå.

Jeg legger mye i et forhold og har derfor ikke ønsket det siden min datter var så liten da det skjedde,men den tid den sorg.Livet er jommen godt uansett da.Det spørs bare hva man egentlig blir lykkelig av.Og for meg er svaret glade sunne friske barn og jobb + masse hyggelige fritidsaktiviteter samt venner og familie.

Alt ramler på plass før eller siden! Det er jeg sikker på.Det nytter ikke jage etter lykken.Den er her,det gjelder bare å se og finne den.

Skrevet

Har hørt at de fleste bruker noen år, lurer på om det var så mye som 5 år før de er like "lykkelige og tilfredse" igjen etter et brudd

Gjest Helledussen
Skrevet

Er ganske sikker på at om en stund er du like "hel"igjen. Dette er en liserfaring som du vokser på.

Jeg har vært singel i 4 år og har aldri hatt det bedre.Gjør akkurat som jeg vil. Savner ingenting,bare koser meg:)

Er mamma til to tenåringer,har en koselig jobb og tiden bare flyr. Og det som skjer det skjer....

Mange savner nok sex. Men det blir faktisk litt av det også iblandt. Flere single vet du:)

Ønsker deg lykke til med singel livet!

Skrevet

Jeg var hel igjen etter tre uker, men så var jeg også drittlei mannen jeg hadde vært gift med i sju år.

Derimot plaget han meg i 11 år etterpå og det var ganske plagsomt og tøft til tider.

Skrevet

Jeg var hel igjen etter tre uker, men så var jeg også drittlei mannen jeg hadde vært gift med i sju år.

Derimot plaget han meg i 11 år etterpå og det var ganske plagsomt og tøft til tider.

oj.. common history! Kan du skjønne at man ikke kan få skilt seg fra enkelte menn! *sukker _veldig_ tungt*

Skrevet

Noen sa til meg da jeg var singel at det tok like mange år å komme over et brudd som hvor lenge forholdet har vart. Jeg bare så på vedkommende og utbrøt:"Hvis jeg skal gå alene til jeg er 54 år så blir jeg så sær og sur at ingen vil ha meg!" :o)

Jeg var i grunnen ferdig med mannen som partner lenge før jeg flyttet ut... :o) Elsket singeltilværelsen fra det selundet jeg satt på kjøkkenbenken i min helt tomme, "nye" leilighet og med nøklene i hånda. Nå er jeg særbo og skulle gjerne vært sambo da. :o)

Skrevet

oj.. common history! Kan du skjønne at man ikke kan få skilt seg fra enkelte menn! *sukker _veldig_ tungt*

Det er helt utrolig at de gidder å holde på så lenge.

Skrevet

Noen sa til meg da jeg var singel at det tok like mange år å komme over et brudd som hvor lenge forholdet har vart. Jeg bare så på vedkommende og utbrøt:"Hvis jeg skal gå alene til jeg er 54 år så blir jeg så sær og sur at ingen vil ha meg!" :o)

Jeg var i grunnen ferdig med mannen som partner lenge før jeg flyttet ut... :o) Elsket singeltilværelsen fra det selundet jeg satt på kjøkkenbenken i min helt tomme, "nye" leilighet og med nøklene i hånda. Nå er jeg særbo og skulle gjerne vært sambo da. :o)

Nei, nei, det skal gå like mange MÅNEDER som man har vært sammen år. Har man vært sammen i 15 år går det altså 15 mnd før man er klar til å gå videre :-) Det blir jo litt generelt det der da, noen kommer seg fort videre mens andre sliter i mange år.

Skrevet

Så du slet i 2 uker og han i 11 år.. Tyder jo på at det ikke finnes noen fasit på hvor lang tid man trenger etter et brudd :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...