Gjest guggen Skrevet 17. juni 2001 Del Skrevet 17. juni 2001 okei, jeg har bra kropp osv, men har jeg drag på damene, hvis det skulle være et mpl med trening? nei hva så om jeg ser bra ut io bare overkropp liksom? Pleier også dere og tenke slik ? kanskje særlig på slutten av en deff? Hva er vitsen i å bruke så mye tid og energi på kroppen? Man blir fiksert på kroppen. Overopptatt av den. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest guggen Skrevet 17. juni 2001 Del Skrevet 17. juni 2001 hei jeg måtte bare svare meg sjøl jeg se på de fine underarmene dine da! så markerte og gulle av blodårer 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muscular Skrevet 18. juni 2001 Del Skrevet 18. juni 2001 Alt går ikke bare på kropp da. Utseendet teller en del og det viktigste av alt er det indre. Kropp og utseendet er jo selvfølgelig første inntrykket deretter kommer personligeten og det indre etter på. Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 20. juni 2001 Del Skrevet 20. juni 2001 Hei, kroppen er bare halve deg. Øvrig del er sjelen- soma. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.