Gå til innhold

Alt som er gratis er ikke godt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

'' Minner om å ta i store dissete pupper.''

Fikk du pupp for lenge da du var barn, kanskje? :-)

Jeg fikk ikke pupp i det hele tatt, for jeg nektet plent å ha noe med pupper å gjøre allerede da. Jeg var sikkert en mann som ble kvalt til døde mellom et par kjempepupper i et tidligere liv;)

Skrevet

Du får ikke pengene hvis den ikke har gått ut på dato, da må man ta varen. Er varen derimot gått ut på dato, og man ikke har lik vare med god dato på, da får man penger istedet. Jobber i Kiwi butikk skjønner du.. he he..

''Er varen derimot gått ut på dato, og man ikke har lik vare med god dato på, da får man penger istedet''

Kan jeg spørre når tid det ble slik? Hele vitsen med denne greia var at det ikke skulle finnes utgåtte varer i butikken.(kvalitetsikring) Og man fikk penger selv om det fantes samme vare av ferskere dato.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg fikk ikke pupp i det hele tatt, for jeg nektet plent å ha noe med pupper å gjøre allerede da. Jeg var sikkert en mann som ble kvalt til døde mellom et par kjempepupper i et tidligere liv;)

Hihi

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1202897291' post='3804500]

Den Peppesdeigen + tilbehør prøvde vi èn gang - aldri mer. Det lukta og smakte grusomt. Var ikke i nærheten av å ligne på ordentlig restaurant-Peppes, nei :(

Nehei, absolutt ikke enig. Den bunnen er kjempegod og det vet jeg mange andre syns også

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1202897291' post='3804500]

Den Peppesdeigen + tilbehør prøvde vi èn gang - aldri mer. Det lukta og smakte grusomt. Var ikke i nærheten av å ligne på ordentlig restaurant-Peppes, nei :(

Forresten, kjøper bare bunnen, men lager resten selv. Tilbehøret har jeg aldri smakt. Kanskje det var det som var vondt?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...