tonie Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 '' Minner om å ta i store dissete pupper.'' Fikk du pupp for lenge da du var barn, kanskje? :-) Jeg fikk ikke pupp i det hele tatt, for jeg nektet plent å ha noe med pupper å gjøre allerede da. Jeg var sikkert en mann som ble kvalt til døde mellom et par kjempepupper i et tidligere liv;) 0 Siter
pekkaline Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 Du får ikke pengene hvis den ikke har gått ut på dato, da må man ta varen. Er varen derimot gått ut på dato, og man ikke har lik vare med god dato på, da får man penger istedet. Jobber i Kiwi butikk skjønner du.. he he.. ''Er varen derimot gått ut på dato, og man ikke har lik vare med god dato på, da får man penger istedet'' Kan jeg spørre når tid det ble slik? Hele vitsen med denne greia var at det ikke skulle finnes utgåtte varer i butikken.(kvalitetsikring) Og man fikk penger selv om det fantes samme vare av ferskere dato. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 Jeg fikk ikke pupp i det hele tatt, for jeg nektet plent å ha noe med pupper å gjøre allerede da. Jeg var sikkert en mann som ble kvalt til døde mellom et par kjempepupper i et tidligere liv;) Hihi 0 Siter
smurf78 Skrevet 15. februar 2008 Skrevet 15. februar 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1202897291' post='3804500] Den Peppesdeigen + tilbehør prøvde vi èn gang - aldri mer. Det lukta og smakte grusomt. Var ikke i nærheten av å ligne på ordentlig restaurant-Peppes, nei Nehei, absolutt ikke enig. Den bunnen er kjempegod og det vet jeg mange andre syns også 0 Siter
smurf78 Skrevet 15. februar 2008 Skrevet 15. februar 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1202897291' post='3804500] Den Peppesdeigen + tilbehør prøvde vi èn gang - aldri mer. Det lukta og smakte grusomt. Var ikke i nærheten av å ligne på ordentlig restaurant-Peppes, nei Forresten, kjøper bare bunnen, men lager resten selv. Tilbehøret har jeg aldri smakt. Kanskje det var det som var vondt? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.