Gå til innhold

Manuela Ramin-Osmundsen

Anbefalte innlegg

Gjest løgn er verre
Skrevet

En ting er at hun var klønete når hun valgte barneombud, verre er det at hun LYGER til pressen om forholdet til denne Kraby-ettellerannet. Det kvalifiserer for sparken mener jeg.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

''Hun har oppført seg ubetenksomt, men synes det får være grenser for heksejakt etter henne. ''

Hun har altså vart i et større nettverk med denne dama, hun har vært innom henne og vært på noen fester hun har vært - samt at dama har vært innom henne og hennes mann (som kjenner Ramin-Osmundsens mann) i Paris.

Jeg må si at jeg har bekjente jeg har vært hos mange ganger, ligget over hos, festet sammen med og endog hatt sex med, uten at jeg vill kalle dem for "nære venner" Mange av dem har jeg ikke snakka med på årevis. I en prosess der de hadde vært søkere på en jobb jeg skulle velge ut hvem som skulle bli ansatt, ville jeg ikke erklært meg inhabil heller.

''Jeg må si at jeg har bekjente jeg har vært hos mange ganger, ligget over hos, festet sammen med og endog hatt sex med, uten at jeg vill kalle dem for "nære venner"''

Da lurer jeg virkelig på hva som skal til for at du regner noen som nære venner...

Gjest Blå regjering rules
Skrevet

Arbeiderpartiet og Regjeringen går nok en gang gått på en bommert ved å la henne sitte. Ramin-Osmundsen må være usedvanlig dyktig ettersom hun har hoppet fra toppjobb til toppjobb, sett bortsett fra at hun fikk sparken i mellomtiden. Det er rart at flertallet av nordmenn ikke har sett det samme - vi undres over hennes klomsete formuleringer og politiske fremferd!?!

Jeg er unsett fornøyd med at hun sitter i regjeringen for det er bare 1 1/2 år igjen til neste stortingsvalg. Denne og svært mange andre rød-grønne kameler vil garantert ikke hjelpe regjeringen til fire nye år!!

Gjest Nære venner?
Skrevet

''Jeg må si at jeg har bekjente jeg har vært hos mange ganger, ligget over hos, festet sammen med og endog hatt sex med, uten at jeg vill kalle dem for "nære venner"''

Da lurer jeg virkelig på hva som skal til for at du regner noen som nære venner...

Er du nær venn med alle du har hatt sex med en eller annen gang i livet ditt?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Er du nær venn med alle du har hatt sex med en eller annen gang i livet ditt?

Ja.

Skrevet

''Hun har oppført seg ubetenksomt, men synes det får være grenser for heksejakt etter henne. ''

Hun har altså vart i et større nettverk med denne dama, hun har vært innom henne og vært på noen fester hun har vært - samt at dama har vært innom henne og hennes mann (som kjenner Ramin-Osmundsens mann) i Paris.

Jeg må si at jeg har bekjente jeg har vært hos mange ganger, ligget over hos, festet sammen med og endog hatt sex med, uten at jeg vill kalle dem for "nære venner" Mange av dem har jeg ikke snakka med på årevis. I en prosess der de hadde vært søkere på en jobb jeg skulle velge ut hvem som skulle bli ansatt, ville jeg ikke erklært meg inhabil heller.

Jeg synes du utviser dårlig skjønn dersom du ikke erklærer deg inhabil i en ansettelsesprosess i forhold til personer du har hatt sex med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...