Gjest løgn er verre Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 En ting er at hun var klønete når hun valgte barneombud, verre er det at hun LYGER til pressen om forholdet til denne Kraby-ettellerannet. Det kvalifiserer for sparken mener jeg. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 ''Hun har oppført seg ubetenksomt, men synes det får være grenser for heksejakt etter henne. '' Hun har altså vart i et større nettverk med denne dama, hun har vært innom henne og vært på noen fester hun har vært - samt at dama har vært innom henne og hennes mann (som kjenner Ramin-Osmundsens mann) i Paris. Jeg må si at jeg har bekjente jeg har vært hos mange ganger, ligget over hos, festet sammen med og endog hatt sex med, uten at jeg vill kalle dem for "nære venner" Mange av dem har jeg ikke snakka med på årevis. I en prosess der de hadde vært søkere på en jobb jeg skulle velge ut hvem som skulle bli ansatt, ville jeg ikke erklært meg inhabil heller. ''Jeg må si at jeg har bekjente jeg har vært hos mange ganger, ligget over hos, festet sammen med og endog hatt sex med, uten at jeg vill kalle dem for "nære venner"'' Da lurer jeg virkelig på hva som skal til for at du regner noen som nære venner... 0 Siter
Gjest Blå regjering rules Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 Arbeiderpartiet og Regjeringen går nok en gang gått på en bommert ved å la henne sitte. Ramin-Osmundsen må være usedvanlig dyktig ettersom hun har hoppet fra toppjobb til toppjobb, sett bortsett fra at hun fikk sparken i mellomtiden. Det er rart at flertallet av nordmenn ikke har sett det samme - vi undres over hennes klomsete formuleringer og politiske fremferd!?! Jeg er unsett fornøyd med at hun sitter i regjeringen for det er bare 1 1/2 år igjen til neste stortingsvalg. Denne og svært mange andre rød-grønne kameler vil garantert ikke hjelpe regjeringen til fire nye år!! 0 Siter
Gjest Nære venner? Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 ''Jeg må si at jeg har bekjente jeg har vært hos mange ganger, ligget over hos, festet sammen med og endog hatt sex med, uten at jeg vill kalle dem for "nære venner"'' Da lurer jeg virkelig på hva som skal til for at du regner noen som nære venner... Er du nær venn med alle du har hatt sex med en eller annen gang i livet ditt? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 Er du nær venn med alle du har hatt sex med en eller annen gang i livet ditt? Ja. 0 Siter
frosken Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 ''Hun har oppført seg ubetenksomt, men synes det får være grenser for heksejakt etter henne. '' Hun har altså vart i et større nettverk med denne dama, hun har vært innom henne og vært på noen fester hun har vært - samt at dama har vært innom henne og hennes mann (som kjenner Ramin-Osmundsens mann) i Paris. Jeg må si at jeg har bekjente jeg har vært hos mange ganger, ligget over hos, festet sammen med og endog hatt sex med, uten at jeg vill kalle dem for "nære venner" Mange av dem har jeg ikke snakka med på årevis. I en prosess der de hadde vært søkere på en jobb jeg skulle velge ut hvem som skulle bli ansatt, ville jeg ikke erklært meg inhabil heller. Jeg synes du utviser dårlig skjønn dersom du ikke erklærer deg inhabil i en ansettelsesprosess i forhold til personer du har hatt sex med. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.