Gå til innhold

kul i bakhodet

Gjest anonym for anledningen

Anbefalte innlegg

Gjest anonym for anledningen
Skrevet

Jeg har fått en slags kul i bakhodet. Den ligger på en måte akkurat der kraniet begynner.

Her er et bilde:

http://www.drbloink.com/images/colored_skull_side.jpg

Den ligger på en måte på den turkise delen ved siden avd et rosa.

Ihvertfal.. kulen er på størrelse med en klinkekule.. den er helt hard også er den vond. Spesielt vondt er det hvis jeg tar på den, eller presser på den. Jeg oppdaget den da jeg våknet igår tidlig, fordi den var øm. Jeg har forresten ikke slått meg der så kulen skyldes ikke et slag av noe form.

Hva kan dette være?

Gjest tidelibom
Skrevet

Det kan være litt av hvert.. Det er vel ikke så enkelt å se fargen på kulen heller. Det kan jo være en hårsekk som er betent. Eller kanskje en krans av små årer, som har slått seg knute i. sist nevnte høres kanskje litt skummelt ut, men er overhodet ikke farlig :-) Anbefaler at du tar en tur til legen, så finner han nok fort ut hva det er, og ordner problemet :-)

Skrevet

Det er ikke en opphoven kjertel da?

De kan være veldig vonde, har hat det etpar anger, men da går det som regel litt utover resten av nakken også.

Er du stiv osv i nakken?

Skrevet

Jeg har en like nedefor det søkket du kan føle rett på nedsiden av skallen.

Flere leger har sjekket, men det er bare en kjertel som har blokkert seg/hovnet opp. Den har vært der i flere år. Opprinnelig så tror jeg den var ei dyp kvise spm jeg prøvde å skvise ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...