Gå til innhold

sol og 22,7 grader

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det er ikke i syden nei :) Det er så herlig at jeg kan ikke beskrive det engang. Jeg har skikkelig koset meg i husveggen, sett på påskeliljene som spirer ca 10cm allerede, og jeg har fått hengt litt tøy på snora der ute. Det varmet så godt i ansiktet. Dette var bare en liten melding fra meg her i norges "syden". Det er 10grader i skyggen. :)

Skrevet

Er det sant????!!!!! Sitter inne på kontoret jeg, med persiennene for.... Nå skal jeg jammen ta meg en liten pause og gå ut i byen en tur :-)

Skrevet

Deilig sol her også!

Tenkte jeg måtte ha meg en runde rudt i hagen å se.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Høres deilig ut!

Sol her også, og jeg har så lyst på en gåtur, men er låst hjemme med guttungen, han har omgangsyke.

Skrevet

Hvor i alle dager er det jeg bør flytte? ;o)

Her er det drittvær, blåst og snø fra alle kanter. Men det gjør ikke noe akkurat i dag. En av arvingene er syke, jeg baker og lager mat, rydder og støvsuger. Mannen kommer hjem i kveld, etter 4 uker på jobb ;D *trallala*

Skrevet

Nydelig her også. Men har ingen gradestokk. Skulle vært ute og gått en tur....

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1202908851' post='3804656]

Her er det drittvær, blåst og snø fra alle kanter. Men det gjør ikke noe akkurat i dag. En av arvingene er syke, jeg baker og lager mat, rydder og støvsuger. Mannen kommer hjem i kveld, etter 4 uker på jobb ;D *trallala*

Jeg forstår godt at du har energi nå når han kommer hjem :) Det frister deg nok ikke å ut i slikt vær heller. Du er snill og stiller med bakst til din kjære :)

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1202908494' post='3804650]

Høres deilig ut!

Sol her også, og jeg har så lyst på en gåtur, men er låst hjemme med guttungen, han har omgangsyke.

Stakkars lille, god bedring!

Skrevet

Deilig sol her også!

Tenkte jeg måtte ha meg en runde rudt i hagen å se.

Ja det er fint å sjekke hagen...men da ser en hvor mye arbeid som står foran oss. Jeg fikk så lyst å begynne å luke bedet hehe (gjorde det ikke)

Skrevet

Blæh! Sånt vil ikke jeg høre om! :oP

Du har noe å se frem til vettu ;)

Skrevet

Er det sant????!!!!! Sitter inne på kontoret jeg, med persiennene for.... Nå skal jeg jammen ta meg en liten pause og gå ut i byen en tur :-)

Var det ikke deilig? :) itt no tull nei.

Skrevet

Nydelig her også. Men har ingen gradestokk. Skulle vært ute og gått en tur....

Ja det frister virkelig å være ute :)

Gjest Angela26
Skrevet

Saapass! Det er saa herlig med sol og varme etter en kald og moerk vinter.

Her er det kaldt naa, styggvaer, regn og maks 12 grader.

Men til freddan kommer sola igjen :-)

Skrevet

Jeg forstår godt at du har energi nå når han kommer hjem :) Det frister deg nok ikke å ut i slikt vær heller. Du er snill og stiller med bakst til din kjære :)

Hehe, må få tida til å gå, mens jeg venter på desserten! ;o) Nå ringte han faktisk, blir minst 2 timer forsinket pga uvær... Jaja, sånn er det...

Skrevet

Ja det er fint å sjekke hagen...men da ser en hvor mye arbeid som står foran oss. Jeg fikk så lyst å begynne å luke bedet hehe (gjorde det ikke)

He,he, ja det er mye dritt etter vinteren...

Men du så koslig det er å luke!

Snuppen elsker hage og blomster.

I går fikk vi reklame fra "Bakker", og da bestilte han tulipaner.

:0)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1202908851' post='3804656]

Du bør flytte til Bergen ;)

Skrevet

Du bør flytte til Bergen ;)

Bergen?! Nei, der regner det da stort sett hele året ;o)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1202910972' post='3804695]

Bergen?! Nei, der regner det da stort sett hele året ;o)

Vel, hører folk klager veldig på det. Etter å ha bodd her i 32 år så kan jeg ikke si at det plager meg så veldig, og når det er fint, som nå er det fantastisk!

villbringebær
Skrevet

Åå, fantastisk!! Håper virkelig det varer i flere dager til :) Vi reiser nemlig til Sørlandet i overimårra, så please, please la sydenvært vare!! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...