Gå til innhold

sol og 22,7 grader

Anbefalte innlegg

Skrevet

...Og her er det snøvær, kuling (minst) og bitende kaldt.... I går høljeregna det og var 7 grader....

Kjempevinter....

Skrevet

Saapass! Det er saa herlig med sol og varme etter en kald og moerk vinter.

Her er det kaldt naa, styggvaer, regn og maks 12 grader.

Men til freddan kommer sola igjen :-)

Sola er vidunderlig ja. Nå har den gått ned bak et fjell, men jøss så deilig det var!

Skrevet

Åå, fantastisk!! Håper virkelig det varer i flere dager til :) Vi reiser nemlig til Sørlandet i overimårra, så please, please la sydenvært vare!! ;-)

Skal tviholde på sola! :) Jeg mener de meldte fint i helgen på tv2 idag tidlig, så det er lov å håpe.

Skrevet

...Og her er det snøvær, kuling (minst) og bitende kaldt.... I går høljeregna det og var 7 grader....

Kjempevinter....

Men da er det godt å vite at våren kommer til deg også snart...

Skrevet

Var det ikke deilig? :) itt no tull nei.

Fikk ikke somlet meg ut..... Gikk bare noen få minutter fra kontoret til busse - så har det gått i ett i ettermiddag og kveld med middag, og to ulike møter....

Men i morgen tidlig har jeg proklamert høyt på jobb at jeg skal ut i skauen før jeg kommer på et møte klokka ti.....!!!!

Skrevet

Men da er det godt å vite at våren kommer til deg også snart...

Jeg vil ikke ha vår ennå, jeg. Jeg vil ha litt til med skikkelig vinter. Jeg vil at ungene skal få ake og gå på ski, jeg vil nyte noen fine vinterdager - FØR våren kommer :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...