Gå til innhold

Proplaps i ryggen

Anbefalte innlegg

Gjest proplaps
Skrevet

3 spørsmål:

1. Jeg har fått en stor proplaps i ryggen, og legene vil selvfølgelig helst unngå å operere (jeg er bare 18), men jeg har ganske store smerter, har noen erfaring med osteopat, akupunktur, fysioterapeut eller noe annet som kan hjelpe på smertene? Kiropraktoren min sa det ikke var noe mer han kan gjøre for meg.

2. Jeg har blitt sykemeldt, har to jobber ved siden av vgs, men på den ene jobben gikk kontrakten min ut forrige uke, etter det ble jeg bare satt som ringevikar. Jeg fikk svar om at jeg hadde prolaps og måtte sykemeldes i går, har jeg da noen krav på penger? Har skjønt at jeg ikke får noen penger fra arbeidsgiver, men får jeg noe fra NAV? Jeg klarte ikke å skjønne noe ut i fra nettsidene deres.

3. Har noen her erfaring med prolaps som bare har gått over av seg selv? Jeg syns dette er veldig trist, det er veldig slitsomt å ha det slik, spesielt når jeg er så ung og går glipp av mye.

Skrevet

''3. Har noen her erfaring med prolaps som bare har gått over av seg selv? '' De fleste gjør det, og du må bare smøre deg med tålmodighet og ta hensyn i forhold til hvordan du skal og ikke skal bruke kroppen i mens. Senere bør du styrke rygg/mage med trening, og her bør du få veiledning. Du kan være glad du slipper operasjon. Vær tapper..

Gjest proplaps
Skrevet

''3. Har noen her erfaring med prolaps som bare har gått over av seg selv? '' De fleste gjør det, og du må bare smøre deg med tålmodighet og ta hensyn i forhold til hvordan du skal og ikke skal bruke kroppen i mens. Senere bør du styrke rygg/mage med trening, og her bør du få veiledning. Du kan være glad du slipper operasjon. Vær tapper..

Tusen takk for svar, nå ble jeg mye roligere. Legen skremte meg veldig når han ringte med resultatene.. Skjønner jo at han faktisk må informere om alt som KAN skje, men ble veldig bekymret da. Så tusen takk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...