Gjest Ny sykepleier snart Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 tjenesten? for og i mot gjerne. 0 Siter
Gjest jobber på sykehjem Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 Jeg er ikke sykepleier, men jeg jobber på sykehjem. Det sykepleierne har sagt til meg, er at det er stor forskjell på arbeidsplassene. På sykehus er det mer hektisk, men man lærer mye nytt og det er utfordrende. Er du nyutdannet, kan det være en fordel å jobbe i hjemmetjenesten. Da møter man også brukerene på en annen måte. Oftere, det er en ting. En annen ting er at du gjerne skal flere ganger til personer, og da lærer du sykdommen å kjenne på en annen måte. (Om du forstår hva jeg mener.) Så jeg ville nok jobbet i hjemmetjenesten, og så kanskje senere jobbet i sykehus. Har du små barn vil jeg si hjemmetjenesten er best, siden vaktene starter tidlig på sykehus og du har natt i turnusen også antagelig. Så det kan være travelt nok i hjemmetjenesten, og kanskje noen kjeder seg der. Men noen har sagt at det ble for hektisk på sykehus. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.