Tralla Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 Er det bra? Får tilbud om 3 gryter (16, 20 og 24 cm) og stekepanne 24 cm. Produsert av Mulex står det, aner ikke hva det er. Teflonbelagt Aluminium med tykk bunn. Orginalpris skal være 2495,- for hele settet, nå er priser 599,- og da får en også med fruktkniver verdi 399,- Blir bare litt mistenksom når tilbudet blir bedre og bedre :-) 0 Siter
Gjest solingen Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 Jeg styrer for min del styrer unna alt som har med Solingen å gjøre ..... Har aldri eid noe derfra selv, men har hørt andre missfornøyde kunder. Prisen er garantert ikke reell, de juger så de trur det sjøl. 0 Siter
Gjest mjoda Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 Høres ut som det samme som jeg kjøpte før jul. Jeg er veldig godt fornøyd, jeg. Kjempelette å vaske. Fine å se på. Det eneste minuset er at håndtakene blir glovarme. Det følger med et sett små grytelapper til å sette på håndtakene, og det blir en vane. 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 Har ikke hørt annet enn negativt om Solingen og styrer langt unna selv. 0 Siter
Tralla Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Skrevet 14. februar 2008 Har ikke hørt annet enn negativt om Solingen og styrer langt unna selv. Får kanskje heller kjøpe ei skikkelig stekepanne til kjæresten da.. Var egentlig det jeg var ute etter. 0 Siter
Tralla Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Skrevet 14. februar 2008 Høres ut som det samme som jeg kjøpte før jul. Jeg er veldig godt fornøyd, jeg. Kjempelette å vaske. Fine å se på. Det eneste minuset er at håndtakene blir glovarme. Det følger med et sett små grytelapper til å sette på håndtakene, og det blir en vane. Hmm, litt blandede erfaringer ser jeg. Dumt hvis de blir varme. Er egentlig ute etter bare ei stekepanne, så kanskje jeg skal finne ei skikkelig ei... 0 Siter
Tralla Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Skrevet 14. februar 2008 Jeg styrer for min del styrer unna alt som har med Solingen å gjøre ..... Har aldri eid noe derfra selv, men har hørt andre missfornøyde kunder. Prisen er garantert ikke reell, de juger så de trur det sjøl. Nei, regner ikke med at før prisen er reell. Det stemmer sjelden. 0 Siter
Gjest mjoda Skrevet 18. februar 2008 Skrevet 18. februar 2008 Jeg styrer for min del styrer unna alt som har med Solingen å gjøre ..... Har aldri eid noe derfra selv, men har hørt andre missfornøyde kunder. Prisen er garantert ikke reell, de juger så de trur det sjøl. Vet ikke helt hva du mener med "reell pris" her, men jeg bestilte og betalte kr. 599,- + frakt (som jo er en selvfølge). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.