Gå til innhold

Grytesett fra Solingen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bra?

Får tilbud om 3 gryter (16, 20 og 24 cm) og stekepanne 24 cm.

Produsert av Mulex står det, aner ikke hva det er. Teflonbelagt Aluminium med tykk bunn. Orginalpris skal være 2495,- for hele settet, nå er priser 599,- og da får en også med fruktkniver verdi 399,- Blir bare litt mistenksom når tilbudet blir bedre og bedre :-)

Gjest solingen
Skrevet

Jeg styrer for min del styrer unna alt som har med Solingen å gjøre .....

Har aldri eid noe derfra selv, men har hørt andre missfornøyde kunder.

Prisen er garantert ikke reell, de juger så de trur det sjøl.

Skrevet

Høres ut som det samme som jeg kjøpte før jul. Jeg er veldig godt fornøyd, jeg. Kjempelette å vaske. Fine å se på. Det eneste minuset er at håndtakene blir glovarme. Det følger med et sett små grytelapper til å sette på håndtakene, og det blir en vane.

Skrevet

Har ikke hørt annet enn negativt om Solingen og styrer langt unna selv.

Skrevet

Har ikke hørt annet enn negativt om Solingen og styrer langt unna selv.

Får kanskje heller kjøpe ei skikkelig stekepanne til kjæresten da.. Var egentlig det jeg var ute etter.

Skrevet

Høres ut som det samme som jeg kjøpte før jul. Jeg er veldig godt fornøyd, jeg. Kjempelette å vaske. Fine å se på. Det eneste minuset er at håndtakene blir glovarme. Det følger med et sett små grytelapper til å sette på håndtakene, og det blir en vane.

Hmm, litt blandede erfaringer ser jeg. Dumt hvis de blir varme. Er egentlig ute etter bare ei stekepanne, så kanskje jeg skal finne ei skikkelig ei...

Skrevet

Nei, regner ikke med at før prisen er reell. Det stemmer sjelden.

Skrevet

Vet ikke helt hva du mener med "reell pris" her, men jeg bestilte og betalte kr. 599,- + frakt (som jo er en selvfølge).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...