Gjest Ino Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 Nå trenger jeg hjelp folkens... Min tenåring som skulle konfirmere seg til høsten har nå bestemt seg for å droppe dette og konfirmere seg borgelig i stedet. Dette er selvfølgelig hans valg og helt greit. Utfrdringen er at da er konfimasjonen allerede i mai, og jeg må se og komme i gang her!! Noen som har noen gode råd og erfaringer til lokalitet som kan leies (får håpe noe fortsatt er ledig), event. også cateringselskap?? Alle erfaringer og råd mottas med takk!! 0 Siter
Gjest hilsen en Bæring Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 Spørs jo hvor i Bærum dere bor. Var jeg deg, ville jeg kontaktet nærmest Vel. Det finns jo mange Vel-hus som man kan få leie for en rimelig sum. Jeg vet også at Fossum idrettshus (eller hva det heter, ved Fossum fotballbane) har vært leid ut til liknende arrangementer. Lykke til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.