Gjest Sciloh Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Nå fikk jeg to bokser med Hoodia, så vistnok skal vare i over et halvt år. Det virket seriøst. Medfølgte oppskrift på hvordan ta det og ellers fornuftige slankeråd. Men er litt skeptisk også. Fordi jeg går på antidepressiva. Håper det ikke gir noen dårlige interaksjoner. Noen som vet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ecoshapebottle Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 hvordan gikk det med deg og hoodia? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Schiloh Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Jeg sendte de tilbake igjen. Bestemte meg for å ikke klusse når jeg går på medisiner. Skal snart slutte på medisinene og kanskje det gjør susen i stedet? Er alltids lov å håpe ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.