B88 Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 Hei, går på paroxetin, og gjort det lenge... men vil ikke lenger... de hjelper ikke liksom, klarer meg like bra uten. men slutter man brått på dem så blir man jo helt fucka, og man må trappe ned osv, hvorfor det? hva er det som gjør at man ikke kan slutte på dagen med de? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 Tror virkelig du trenger dem! 0 Siter
B88 Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Skrevet 13. februar 2008 Tror virkelig du trenger dem! hvorfor tror du det?? og ikke det spm var.. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 hvorfor tror du det?? og ikke det spm var.. Måten du skrev spørsmålet på... Svaret er at du vil oppleve mange bivirkninger om du slutter brått, så det frarådes på det sterkeste. Men det er ditt liv. 0 Siter
B88 Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Skrevet 13. februar 2008 Måten du skrev spørsmålet på... Svaret er at du vil oppleve mange bivirkninger om du slutter brått, så det frarådes på det sterkeste. Men det er ditt liv. jeg vil ikke oppnå det, jeg vil slutte med dem, og spørsmålet er hvorofr man må trappe ned liksom, hva er det som gjør det. ingenting med at jeg VIL slutte brått og få den følelsen ellerno da vett.... 0 Siter
B88 Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Skrevet 13. februar 2008 Måten du skrev spørsmålet på... Svaret er at du vil oppleve mange bivirkninger om du slutter brått, så det frarådes på det sterkeste. Men det er ditt liv. og jeg vet jeg vil oppleve mye dritt hvos jeg slutter med dem brått, jeg vet d og har opplevd noe av det liksom... derfor jeg spør hva som gjør at man ikke kan slutte brått, hvorofr man blir sånn, og ja.... 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 og jeg vet jeg vil oppleve mye dritt hvos jeg slutter med dem brått, jeg vet d og har opplevd noe av det liksom... derfor jeg spør hva som gjør at man ikke kan slutte brått, hvorofr man blir sånn, og ja.... Det vet jeg ikke. 0 Siter
Gjest + Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 Du kan ikke slutte brått - fordi du vil risikere og få disse bivirkningene. Det kan sikkert sammenlignes med abstinenssymptomer på andre ting du er avhengig av. Selv om man sier så fint at man ikke blir avhengig av disse preparatene. Hva de mener med det vet jeg ikke, når kroppen og hjernen reagerer som den gjør hvis du slutter brått. Kroppen din er rett og slett avhengig av dem/har vent seg til dem, og slutter du brått vil den gi uttrykk for det. Derfor seponerer man en del medikamenter, du slipper ekstra mye ubehag for kroppen vender seg til den gradvise endringen. Så vil du slutte, er det jo bare og ta den lille ekstra tiden det tar og seponere. 0 Siter
B88 Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Skrevet 14. februar 2008 Du kan ikke slutte brått - fordi du vil risikere og få disse bivirkningene. Det kan sikkert sammenlignes med abstinenssymptomer på andre ting du er avhengig av. Selv om man sier så fint at man ikke blir avhengig av disse preparatene. Hva de mener med det vet jeg ikke, når kroppen og hjernen reagerer som den gjør hvis du slutter brått. Kroppen din er rett og slett avhengig av dem/har vent seg til dem, og slutter du brått vil den gi uttrykk for det. Derfor seponerer man en del medikamenter, du slipper ekstra mye ubehag for kroppen vender seg til den gradvise endringen. Så vil du slutte, er det jo bare og ta den lille ekstra tiden det tar og seponere. okei, ja jeg vet... legen sa det til meg for en god stund siden å, at jeg ikke kan slutte brått på dem pga bivirkninger og piss.. og at det var sånn med mange medikamenter, hvertfall paroxetin da har jeg opplevd.. sp da får jeg vel bare ta den tiden jeg trenger på trappe ned til det er slutt da vel.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.