morsan Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 Valgets kval: Vil du helst kjøpe en "velbrukt" lampe til kr 300.... http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=12463892&sid=xz3cabL8BRE622888 ELLER kjøpe en splitter ny en til kr 285? http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/20028550 Dette var jammen vanskelig, altså.....;-) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 Samme sjanger som de gammeldagse "vepsebola" mange hadde før Hvis du er usikker på hvilken av dem du skal velge kan du bare ta begge to! ) 0 Siter
Sofline Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 Jeg er elendig til å bestemme meg, men dette vil jeg betegne som et ekstremt vanskelig valg.... 0 Siter
morsan Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Skrevet 13. februar 2008 Samme sjanger som de gammeldagse "vepsebola" mange hadde før Hvis du er usikker på hvilken av dem du skal velge kan du bare ta begge to! ) ;-) Vi har faktisk en slik en på hytta, og det var derfor jeg stusset på prisen idet jeg svitsjet innom annonsen. Husker en gang før her jeg fant ei som skulle selge en komplett utgave av alle sesonger til sex & singelliv - "har kostet 1000 - selges pent brukt for kr 600" eller noe i den dur, og så fantes samme pakka på cdon.com for 3-400 kroner for en ny;-) Folk burde jo ta seg bryet med å sjekke prisene litt da - det _hender_ jo at de går ned etter at en selv kjøpte. 0 Siter
morsan Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Skrevet 13. februar 2008 Jeg er elendig til å bestemme meg, men dette vil jeg betegne som et ekstremt vanskelig valg.... Ja, det er tøft!! 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 ;-) Vi har faktisk en slik en på hytta, og det var derfor jeg stusset på prisen idet jeg svitsjet innom annonsen. Husker en gang før her jeg fant ei som skulle selge en komplett utgave av alle sesonger til sex & singelliv - "har kostet 1000 - selges pent brukt for kr 600" eller noe i den dur, og så fantes samme pakka på cdon.com for 3-400 kroner for en ny;-) Folk burde jo ta seg bryet med å sjekke prisene litt da - det _hender_ jo at de går ned etter at en selv kjøpte. '' Vi har faktisk en slik en på hytta, og det var derfor jeg stusset på prisen idet jeg svitsjet innom annonsen.'' Åh? Nå savner jeg den flaue smileysen som er på msn, he he. Den ville passet perfekt inn her. Den passer sikkert fint inn på hytta, hehe. *Ro ro..* 0 Siter
morsan Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Skrevet 13. februar 2008 '' Vi har faktisk en slik en på hytta, og det var derfor jeg stusset på prisen idet jeg svitsjet innom annonsen.'' Åh? Nå savner jeg den flaue smileysen som er på msn, he he. Den ville passet perfekt inn her. Den passer sikkert fint inn på hytta, hehe. *Ro ro..* ;-) Den gjør faktisk det;-) Har litt moderne stil og den gir et bløtt lys... Og ikke minst var den som du ser billig;-) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 ;-) Den gjør faktisk det;-) Har litt moderne stil og den gir et bløtt lys... Og ikke minst var den som du ser billig;-) Den siste så finest ut da Jeg måtte studere dem en gang til. 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 Samme sjanger som de gammeldagse "vepsebola" mange hadde før Hvis du er usikker på hvilken av dem du skal velge kan du bare ta begge to! ) Jeg har faktisk akkurat kjøp en sånn lampe fra Ikea, bare mye mindre for å ha i vinduskarmen;o) 0 Siter
morsan Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Skrevet 13. februar 2008 Den siste så finest ut da Jeg måtte studere dem en gang til. ;-) Ikea har vel bedre fotografer enn hvermannsen som averterer på finn;-) Bare en ting til vedrørende dette med å ikke sjekke hva varen koster NÅ før man averterer den: I fjor på disse tider leste jeg mange finn-annonser for å finne en passende TV til hytta, og fant til slutt en som hadde passende størrelse, passende pris, og passende avstand til selgeren;-) Men mens jeg holdt på med dette, så jeg _mange_ billedrørs-tv'er som var kraftig overpriset! F eks kjente jeg igjen en type tilsvarende vår gamle TV - for ikke så veldig mange år siden kostet den 6-7000, men i den siste tida det fortsatt ble solgt billedrørs-tv'er ble de gjerne solgt for rundt 3 000. Jeg så mange slike, 3-5 år gamle, sikkert kjøpt for den høyere prisen, så derfor syntes de nok at de la inn en 'lav nok' pris i annonsen når de skrev "selges for 2 500" 0 Siter
morsan Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Skrevet 13. februar 2008 Jeg har faktisk akkurat kjøp en sånn lampe fra Ikea, bare mye mindre for å ha i vinduskarmen;o) Vi har en av dem også;-) (på hytta) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 Jeg har faktisk akkurat kjøp en sånn lampe fra Ikea, bare mye mindre for å ha i vinduskarmen;o) Jeg får si det sånn at det er jeg som ikke følger med i tiden her 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 ;-) Ikea har vel bedre fotografer enn hvermannsen som averterer på finn;-) Bare en ting til vedrørende dette med å ikke sjekke hva varen koster NÅ før man averterer den: I fjor på disse tider leste jeg mange finn-annonser for å finne en passende TV til hytta, og fant til slutt en som hadde passende størrelse, passende pris, og passende avstand til selgeren;-) Men mens jeg holdt på med dette, så jeg _mange_ billedrørs-tv'er som var kraftig overpriset! F eks kjente jeg igjen en type tilsvarende vår gamle TV - for ikke så veldig mange år siden kostet den 6-7000, men i den siste tida det fortsatt ble solgt billedrørs-tv'er ble de gjerne solgt for rundt 3 000. Jeg så mange slike, 3-5 år gamle, sikkert kjøpt for den høyere prisen, så derfor syntes de nok at de la inn en 'lav nok' pris i annonsen når de skrev "selges for 2 500" Jeg har sett det samme, at mange overpiser varene sine. Hvem vil f eks kjøpe en brukt sykkel til 7000 kr når du kan få en ny til halve prisen.. 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 Vi har en av dem også;-) (på hytta) Da har du moderne stil på hytta, regner jeg med:) Har skiftet stil hjemme vi nå og den passer inn slik vi har det nå.Men det ser ut til at man ikke kan tørke støv av den. Må vel støvsuge da. 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 Jeg får si det sånn at det er jeg som ikke følger med i tiden her He he, ble ikke fornærmet altså Bare fint at folk har forskjellig smak. 0 Siter
morsan Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Skrevet 13. februar 2008 Jeg har sett det samme, at mange overpiser varene sine. Hvem vil f eks kjøpe en brukt sykkel til 7000 kr når du kan få en ny til halve prisen.. Og det samme med mange gamle sofaer og slikt. Brukt er brukt - spiller ingen rolle hvor dyrt det var da du kjøpte det! 0 Siter
morsan Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Skrevet 13. februar 2008 Da har du moderne stil på hytta, regner jeg med:) Har skiftet stil hjemme vi nå og den passer inn slik vi har det nå.Men det ser ut til at man ikke kan tørke støv av den. Må vel støvsuge da. Ja, har lys og moderne stil på hytta, i motsetning til hjemme;-) Kanskje du kan bruke sånn swiffer støvmopp på den? Evt føner? 0 Siter
morsan Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Skrevet 13. februar 2008 He he, ble ikke fornærmet altså Bare fint at folk har forskjellig smak. Enig:-) Jeg ble heller ikke fornærmet - synes den er fin:-) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 Og det samme med mange gamle sofaer og slikt. Brukt er brukt - spiller ingen rolle hvor dyrt det var da du kjøpte det! Her for noen år siden skulle jeg kjøpe brukt sofa. Jeg var og så på veldig mange, og ble helt sjokkert over hva folk ville selge. Det var flekkete og hullete sofaer, og de ville ha flere tusen for dem. Den ene sofaen var det sprekker i hele veien. 2000,- skulle de ha for den. Jeg ville hatt betaling for å kjøre de på søppeldynga Jeg endte opp med å kjøpe ny sofa. 0 Siter
morsan Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Skrevet 13. februar 2008 Her for noen år siden skulle jeg kjøpe brukt sofa. Jeg var og så på veldig mange, og ble helt sjokkert over hva folk ville selge. Det var flekkete og hullete sofaer, og de ville ha flere tusen for dem. Den ene sofaen var det sprekker i hele veien. 2000,- skulle de ha for den. Jeg ville hatt betaling for å kjøre de på søppeldynga Jeg endte opp med å kjøpe ny sofa. Sikkert lurt! Man vet jo aldri hva selgeren har bedrevet oppi sofaen heller...;-) her er forresten et eks jeg fant på kraftig overpriset sofa - med mindre man er på jakt etter møbler ala "Mot i brøstet" http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=12472042&sid=xz13mabmWHkP340374&WT.svl=Link 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.