Gå til innhold

Skikkelig kupp på finn.no!

Anbefalte innlegg

AneM1365380603
Skrevet

Sikkert lurt! Man vet jo aldri hva selgeren har bedrevet oppi sofaen heller...;-)

her er forresten et eks jeg fant på kraftig overpriset sofa - med mindre man er på jakt etter møbler ala "Mot i brøstet"

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=12472042&sid=xz13mabmWHkP340374&WT.svl=Link

Denne var faktisk utrolig pen i forhold til de sofaene jeg så på, men heller ikke dette er helt etter min smak :)

Fortsetter under...

Skrevet

Ja, har lys og moderne stil på hytta, i motsetning til hjemme;-)

Kanskje du kan bruke sånn swiffer støvmopp på den? Evt føner?

Har en støvkost når jeg tenker meg om.

Når det gjelder stil så er det nå omvendt hos oss. Prøver å satse på en litt mer moderne stil hjemme, uten at det skal være for moderne. Liker ikke utstillingshjem.På sommerhytta er det en blanding av shabby shic, fransk landstil eller hva det nå er;o)

På fjelletleiligheten er det bare helt enkel fjellstil, eller ingen spesiell stil:). Vi leier den ut når vi ikke bruker den selv.

Liker mye forskjellig jeg, men furu kommer ikke inn i mitt hjem lenger.

Skrevet

Denne var faktisk utrolig pen i forhold til de sofaene jeg så på, men heller ikke dette er helt etter min smak :)

Ja, den ser absolutt ut til å være pen og velholdt, men det er jo 1990 så det holder;-)

AneM1365380603

Annonse

Skrevet

Himmel og hav.. Den siste tok jo kaka da. Ikke det at den var stygg, men prisen er sjokkerende!

Ja, det er utrolig hva folk kan få seg til å forvente...

Lurer på om han i det hele tatt fikk solgt....

Skrevet

Du er god på å finne gode produkter på finn.no:o)

Jeg hentet meg en gratis tv-benk for noen uker siden.Sånn lang lav og hvit. Har sett noe lignende på Ikea.Følte jeg gjorde et kupp da ja.Like god som ny:)

Skrevet

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=12450548&sid=xz1cbaMxR0F483183&WT.svl=Bilde

Denne ser noe falma ut. Faktisk litt gøy å se hva som er på disse sidene :)

Ja, det kan være mye god underholdning der:-)

Jeg tror mine all time favourites er (uprioritert rekkefølge):

* voksen person som solgte adventslysestake hjemmelaget av halve klesklyper

* sminke som bare var åpnet og prøvd bittelitt

*pent brukt epilator

Skrevet

Du er god på å finne gode produkter på finn.no:o)

Jeg hentet meg en gratis tv-benk for noen uker siden.Sånn lang lav og hvit. Har sett noe lignende på Ikea.Følte jeg gjorde et kupp da ja.Like god som ny:)

Ja, man kan gjøre noen gode handler der, ja:-)

Annonse

AneM1365380603
Skrevet

Ja, det kan være mye god underholdning der:-)

Jeg tror mine all time favourites er (uprioritert rekkefølge):

* voksen person som solgte adventslysestake hjemmelaget av halve klesklyper

* sminke som bare var åpnet og prøvd bittelitt

*pent brukt epilator

Fant du ikke noe pynt laget av dorullkjerner også?-) Synes å huske noe med klesklyper. Tiden raser inne på finn.no, he he.

Skrevet

Fant du ikke noe pynt laget av dorullkjerner også?-) Synes å huske noe med klesklyper. Tiden raser inne på finn.no, he he.

Jo dorullnissene, ja!

Men de er nesten diskvalifisert - tror nok det var lagt ut for tøys...;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...