Gå til innhold

Synnfjell, Nord Torpa, kjent der???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal dit i vinterferien og kunne tenkt oss litt slalåm.

Er det noen fine steder i nærheten? Har sett på Spåtind, men dette er ganske lite tror jeg, de har åpent kun hvis det er nok folk!

Noe annet litt større i nærheten??

Håper noen kan hjelpe meg...:o)

Fortsetter under...

Gjest Aftamed
Skrevet

Det er sikkert nok folk i vinterferien. Jeg vet ikke om andre skianlegg, da må dere eventuelt reise til Skeikampen i Gausdal, eller Hafjell utenfor Lillehammer. Spåtind er greit nok for en dag eller to.

Skrevet

Det er sikkert nok folk i vinterferien. Jeg vet ikke om andre skianlegg, da må dere eventuelt reise til Skeikampen i Gausdal, eller Hafjell utenfor Lillehammer. Spåtind er greit nok for en dag eller to.

ok, takk for svar.

Vet du hvor langt det er til skeikampen og den andre du nevnte?

Skrevet

Kjenner noen som har hytte i Nord Torpa. De drar til Hafjell når dem skal stå slalom. God vinterferie, gleder meg til fjelltur selv, men her blir det kun "bortoverski", deilig avslapning ved peisen, komme til dekket bord og forhåpentligvis sol og flott skiføre. Bare tenke på seg selv noen dager, deilig å slippe husarbeid etc. og kanskje det blir årets første utepils til uka......den smaker så godt i solveggen, sjelden, men har hendt i vinterferien.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...