Hushjelpen Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 Vi skal dit i vinterferien og kunne tenkt oss litt slalåm. Er det noen fine steder i nærheten? Har sett på Spåtind, men dette er ganske lite tror jeg, de har åpent kun hvis det er nok folk! Noe annet litt større i nærheten?? Håper noen kan hjelpe meg...) 0 Siter
Gjest Aftamed Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 Det er sikkert nok folk i vinterferien. Jeg vet ikke om andre skianlegg, da må dere eventuelt reise til Skeikampen i Gausdal, eller Hafjell utenfor Lillehammer. Spåtind er greit nok for en dag eller to. 0 Siter
Hushjelpen Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Skrevet 14. februar 2008 Det er sikkert nok folk i vinterferien. Jeg vet ikke om andre skianlegg, da må dere eventuelt reise til Skeikampen i Gausdal, eller Hafjell utenfor Lillehammer. Spåtind er greit nok for en dag eller to. ok, takk for svar. Vet du hvor langt det er til skeikampen og den andre du nevnte? 0 Siter
Hønemoren Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 Kjenner noen som har hytte i Nord Torpa. De drar til Hafjell når dem skal stå slalom. God vinterferie, gleder meg til fjelltur selv, men her blir det kun "bortoverski", deilig avslapning ved peisen, komme til dekket bord og forhåpentligvis sol og flott skiføre. Bare tenke på seg selv noen dager, deilig å slippe husarbeid etc. og kanskje det blir årets første utepils til uka......den smaker så godt i solveggen, sjelden, men har hendt i vinterferien. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.