Glimtipper Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 Vi skal ha svinekoteletter, hjemmelaget potetsalat og salat til middag. Men hvordan unngår jeg at kotelettene blir tørre? Kan jeg brune de litt, så legge de i stekovnen? I så fall hvor lenge? Skal jeg pensle de med litt olje? Ha de over vannbad? Hjelp! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 Brun de litt i smør på hver side og putt dem noen minutter i steikeovnen etterpå. Men jeg veit dessverre svært lite om hvor lenge... 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 Ja over i et buljong vannbad med noen deilige løkringer! Er jeg invitert? Kan ta med noen leiver jeg også vettuuuu.Ny ren hvit skjorte har jeg også."smiler" 0 Siter
Glimtipper Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Skrevet 14. februar 2008 Brun de litt i smør på hver side og putt dem noen minutter i steikeovnen etterpå. Men jeg veit dessverre svært lite om hvor lenge... Takk for svar Jeg endte opp med litt av hvert. En av kotelettene var veldig tykke, så den måtte jeg slenge i ovnen. De andre tok jeg i panna. De ble møre og fine alle sammen 0 Siter
Glimtipper Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Skrevet 14. februar 2008 Ja over i et buljong vannbad med noen deilige løkringer! Er jeg invitert? Kan ta med noen leiver jeg også vettuuuu.Ny ren hvit skjorte har jeg også."smiler" Vi har spist allerede, men jeg lover å invitere deg neste gang. Den potetsalaten ble veldig god 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 Steke de først, fyll pannen med vann så det dekker kjøttet, la surre en god stund. Da blir de ikke så tørre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.