Gå til innhold

Ramin- Osmundsen - pressekonferanse...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det innkalt til pressekonferanse med Stoltenberg og Ramin-Osmundsen - på 15 min varsel...

Kan vel virke som om hun trekker seg nå, ja...

Fortsetter under...

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Makan til klønete opptreden fra begynnelsen skal man lete lenge etter.Hun hadde i realiteten ikke noe valg og den nyutnevnte barneombudet sier garantert fra seg stillingen hun også.Kan jo ikke ha troverdighet og faglig tyngde etter dette.

Jeg har hatt en glede av å ha hatt barn i barnehagen med Hjermanns barn og sett og erfart hvor dyktig denne karen er! Gledet meg stort over den jobben han har gjort og han har ikke blitt politisk styrt.Noe som sikkert har vakt harme i de politiske kretser som utnevnte ham.

Det luktet svidd av hele den nye ansettelsen og jommen fikk vi ikke raskt svar.Takker hele pressekorpset for godt utført arbeide for slik kameraderi er vår politiske styring ikke tjent med.

Men dette er sikkert bare en flis av en høy stabel med råtten ved men jammen er det fint at slike ting avdekkes. Hurra.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Makan til klønete opptreden fra begynnelsen skal man lete lenge etter.Hun hadde i realiteten ikke noe valg og den nyutnevnte barneombudet sier garantert fra seg stillingen hun også.Kan jo ikke ha troverdighet og faglig tyngde etter dette.

Jeg har hatt en glede av å ha hatt barn i barnehagen med Hjermanns barn og sett og erfart hvor dyktig denne karen er! Gledet meg stort over den jobben han har gjort og han har ikke blitt politisk styrt.Noe som sikkert har vakt harme i de politiske kretser som utnevnte ham.

Det luktet svidd av hele den nye ansettelsen og jommen fikk vi ikke raskt svar.Takker hele pressekorpset for godt utført arbeide for slik kameraderi er vår politiske styring ikke tjent med.

Men dette er sikkert bare en flis av en høy stabel med råtten ved men jammen er det fint at slike ting avdekkes. Hurra.

''Jeg har hatt en glede av å ha hatt barn i barnehagen med Hjermanns barn og sett og erfart hvor dyktig denne karen er!''

Nå kan man jo få lov til å håpe at mannen får fortsette for en ny periode. Jeg kunne i alle fall ikke se noen grunn til at han skulle kippes ut.

Annonse

Skrevet

På toppen av hele denne saken pesterer Osmundsen å si på pressekonferansen etter at hun har trukket seg at hun ikke føler hun har løyet. Hvis dette ikke er en prosess som hun med usannheter har blitt skjøvet fra skanse til skanse vet ikke jeg.

Skrevet

Ida Kraby trekker seg også...

..og det var ikke et sekund for tidlig...

Makan til jenteklubb! Fint at kompiskjøring blir avslørt, synes jeg.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1203021522' post='3805806]

..og det var ikke et sekund for tidlig...

Makan til jenteklubb! Fint at kompiskjøring blir avslørt, synes jeg.

Det er jeg enig med deg i.

Gjest best wishes
Skrevet

Ja, det var ikke et sekund for tidlig.

Hun har jo vært i hardt vær før, hva handlet denne UDI-skandalen om?

det virker på Stoltenberg som om hun bare har blitt hentet inn til stillingen for å oppfylle kravet om innvandrere i regjeringen og ikke pga hun ellers ville blitt valgt som statsråd.

Skrevet

Ja, det var ikke et sekund for tidlig.

Hun har jo vært i hardt vær før, hva handlet denne UDI-skandalen om?

det virker på Stoltenberg som om hun bare har blitt hentet inn til stillingen for å oppfylle kravet om innvandrere i regjeringen og ikke pga hun ellers ville blitt valgt som statsråd.

''Hun har jo vært i hardt vær før, hva handlet denne UDI-skandalen om?''

Er ikke sikker, men min kjære mente hun hadde gitt oppholdstillatelser til innvandrere uten pass eller andre papirer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...