Gå til innhold

Har du fått/gitt noe fra/til din kjære i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nettopp. Og for de som ikke er så flink til å vise kjærlighet ellers i hverdagen må det da være fint å ha en dag i året hvor man kanskje blir oppmuntret og inspirert til å gjøre noe ekstra for sin kjære!:)

On jeg føler at jeg har bruk for en sånn da, ja da finner jeg min egen. Feks den datoen vi kysset for første gang. Det er VÅR dag og ingen andres.

Gjest ViViola
Skrevet

Ingenting gitt, og ingenting fått. Ikke fordi jeg ville hatt så mye i mot det, akkurat, men min bedre halvdel skyr alle importerte skikker, sier han, så da så.

Må vel si at jeg kanskje ville satt pris på å bli overrasket, enten på denne dagen eller en annen dag. Uten at jeg har de helt store forventningene til det, da, litt har man jo lært på snart 15 år. He-he.

Gjest gikk glipp av det
Skrevet

Halloween går jo ut på å gå på dørene iført tildels grusomme kostymer og tigge godterier, eller så finner de på fantestreker.

Valentines Dagen er en dag man gjør stas på den man er glad i med kort, godis, en liten presang eller noe godt å spise.

Du ser at det er stor forskjell her?

Halloween er morsomt for ungene, Valentine's er morsomt for de voksne. Skulle jeg velge for meg selv, ville det uten tvil blitt Valentine's.

Og uansett var poenget at det virker litt fjernt at argumentet som gjelder mot det man selv ikke liker, er uaktuelt når det er noe man selv syns er koooos.

Ikke for det - her i huset markeres begge dagene.

AneM1365380603
Skrevet

Vi har susset litt ekstra i dag, det er det eneste :o)

Skrevet

Jeg liker egentlig ikke Valentine-feiring. MEN, siden jeg var ute på handletur, så kjøpte jeg en bukett med 10 røde roser til superhunken ;o) Han kom jo hjem i natt, etter 4 uker på jobb, så det er jo litt hett her i dag, hehe! :))))

Han ble veldig glad! Og jeg digger å ha det pent på bordet... :)

Gjest klaymen
Skrevet

Nehei. I år "gadd" jeg ikke gjøre noe selv heller, jeg har vært så travel i det siste...

Jeg har ingen forventninger til min kjære på det området, gjennom ti år har jeg skjønt at han bare er helt fullstendig blåst på det romantiske området ;-) Han er veldig glad i meg altså, og viser det også, men ikke med gaver og oppmerksomhet. Det er stort sett jeg som må kjøpe bursdagspresangene til meg selv også *snufs* Som eksempel kan jeg jo nevne at jeg fikk et bittelite, pent brukt, sølv bokmerke i morgengave etter bryllupet fordi han ikke fikk somla seg til å finne på noe ordentlig. Man må jo bare le av det, ellers går det gæli ;-)

Hadde jo vært hyggelig med en liiiiten oppmerksomhet en gang i blant da, jeg innrømmer det :-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1203021355' post='3805802]

Jeg liker egentlig ikke Valentine-feiring. MEN, siden jeg var ute på handletur, så kjøpte jeg en bukett med 10 røde roser til superhunken ;o) Han kom jo hjem i natt, etter 4 uker på jobb, så det er jo litt hett her i dag, hehe! :))))

Han ble veldig glad! Og jeg digger å ha det pent på bordet... :)

Har du lukket vinduet på soverommet nå da? ;o)

Skrevet

Nehei. I år "gadd" jeg ikke gjøre noe selv heller, jeg har vært så travel i det siste...

Jeg har ingen forventninger til min kjære på det området, gjennom ti år har jeg skjønt at han bare er helt fullstendig blåst på det romantiske området ;-) Han er veldig glad i meg altså, og viser det også, men ikke med gaver og oppmerksomhet. Det er stort sett jeg som må kjøpe bursdagspresangene til meg selv også *snufs* Som eksempel kan jeg jo nevne at jeg fikk et bittelite, pent brukt, sølv bokmerke i morgengave etter bryllupet fordi han ikke fikk somla seg til å finne på noe ordentlig. Man må jo bare le av det, ellers går det gæli ;-)

Hadde jo vært hyggelig med en liiiiten oppmerksomhet en gang i blant da, jeg innrømmer det :-)

Jeg nekter å kjøpe gaver til meg selv fra min kjære! Jeg kan godt komme med ganske konkrete ønsker, men å kjøpe dem selv? Nei, der går grensa! :o)

Utover det er jeg ikke bortskjemt på blomster jeg heller altså, har fått det 2 ganger på snart 3 år... Men fryktelig koselig når det først skjer da!

Skrevet

Har ikke tenkt over at det var noe spesielt med dagen i dag, før jeg så at det lå et kort med hjerte på inne i gangen. Han har altså vært inne i huset uten at vi har hørt noe. Kortet var til 17-åringen fra svigermors drøm og gleden og overaskelsen i ansiktet hennes kunne ikke skjules;o)

Ellers fikk jeg servert kaffe og et kakestykke av mannen min, men det var nok ikke på grunn av at han tenkte det var noe spesielt med dagen i dag han heller.

Skrevet

Valentinesdag er noe vi aldri har brydd oss om, men siden jeg måtte kjøpe en rose for min sønn (kosta 79!! for en...) så tenkte jeg hvorfor ikke når jeg så en bukett roser på rema :) Så min mann fikk roser som står til alles glede på stuebordet :)

Skrevet

Jeg fikk nytt undertøy av min kjære.

Resten egner seg ikke på trykk ;0)

Syns valentines er en kjempe flott dag, så hektisk som mange har det, er det bra med en dag der man sier hvor glad man er i hverandre! Joda, butikkene tjener på det, men de tjener på alt annet også.

Vi nordmenn er så treeeeege....

candyqueen_83
Skrevet

Jeg ga kjæresten min et kort, og et par søte valentine sokker som jeg fylte med sjokoladehjerter og to skrapelodd.

Av han fikk jeg en søt bamse med LOVE på :o)

Så var vi ute og spiste middag + en tur på kino.

Skrevet

Jeg hadde trodd jeg skulle si nei her, for vi pleier ikke å markere slike dager, men jeg fikk blomster på SMS i dag (min kjære er ikke hjemme). Ikke verst! Jeg har ikke selv gitt noe.

Skrevet

Har du lukket vinduet på soverommet nå da? ;o)

*flirer* Ja, det var lukket ;o)

Skrevet

Av typen min fikk jeg ti røde roser;) men jeg ga bare et valentines kort til han. Vanskelig å finne på noe..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...