Gå til innhold

DOL'ere er et eget folkeferd! :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå kom det akkurat innom en dol'er hos meg på jobben med en sånn gummilapp fra Tupperware som jeg klagde min nød her inne over at jeg hadde mistet for en stund siden! :o))) DOL'ere er kjekke mennesker assa!

Fortsetter under...

AneM1365380603
Skrevet

Så kjekt :o) Men hva i alle dager er det slags gummilapp?

Skrevet

Hmm... Det kommer ingen dolere på min jobb, og jeg kunne ikke kommet på din jobb Lillemus, for jeg vet ikke hvor jeg skuller begynt å lete. Skjønner at jeg ikke "bor" her nok :)

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Så kjekt :o) Men hva i alle dager er det slags gummilapp?

Sikkert en sånn gummilapp som brukes til å åpne vrange skrukorker på syltetøyglass etc etc.

Skrevet

Årets nyttigste lille dings, på selveste Valentine-dagen ;o)

*kjekt å ha*

Annonse

Skrevet

Hmmm, jeg vet jo ikke hvor du bor hen i verden, men jeg må innrømme at jeg kikker etter en "Lillemus" når jeg går inn på et bibliotek:-)

AneM1365380603
Skrevet

Sikkert en sånn gummilapp som brukes til å åpne vrange skrukorker på syltetøyglass etc etc.

Smart :) Visste ikke at noe sånt eksisterer.

Skrevet

Smart :) Visste ikke at noe sånt eksisterer.

Gummilapp er knallkjekt! Mangler bare et par nye forskjærskniver og deigskraper nå så finner jeg vel igjen den siste kassen med kjøkkensaker som forsvant under flyttingen for snart 2 år siden. :o/ For jeg antar kassen dukker opp den dagen jeg har kjøpt nytt det jeg savner fra den.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...