Gjest milepæl Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 (ups som tiden flyr ;-) og jeg sliter jo bittelitt med å kjøpe presamg da. Det er jo ikke noe nytt for oss DOLere som må spørre hverandre om sånne presanger i eninga. Men altså. Jeg tenker det blir en GPS/kartplotter til båten. MEn er det noen som har en utrolig bra (og utradisjonell kanskje) ide til femtiårspresang til mannen sin? Han har alt mulig at verktøy, en BMW z3 blir litt i dyreste laget ;-) 0 Siter
Gjest milepæl Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 Huff, beklager alle leifene, er litt sliten om dagen, så øya ser dobbelt ;-) 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 Hvis han liker å fiske så kontakt turisforeningen ved en kjent lakse elv og lei et laksevall for 3 dager inklusiv hytte og kanskje med instruktør for 1 dag! Hadde min kjæreste gjort det for meg hadde jeg elsket henne høyere enn himmelen! 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 Nå er det nesten 9 år til min kjære fyller 50, men jeg leker litt med tanken på et tangent-trekkspill... ) Men det er fryktelig dyrt da, så jeg må vel begynne å spare nå! Skjønt - om alt går som det skal er huslånet mitt nedbetalt til da. *Hehe* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.