Gå til innhold

Kjær5esten mn blir femti...

Anbefalte innlegg

Gjest milepæl
Skrevet

(ups som tiden flyr ;-) og jeg sliter jo bittelitt med å kjøpe presamg da. Det er jo ikke noe nytt for oss DOLere som må spørre hverandre om sånne presanger i eninga.

Men altså. Jeg tenker det blir en GPS/kartplotter til båten. MEn er det noen som har en utrolig bra (og utradisjonell kanskje) ide til femtiårspresang til mannen sin?

Han har alt mulig at verktøy, en BMW z3 blir litt i dyreste laget ;-)

Fortsetter under...

Gjest milepæl
Skrevet

Huff, beklager alle leifene, er litt sliten om dagen, så øya ser dobbelt ;-)

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Hvis han liker å fiske så kontakt turisforeningen ved en kjent lakse elv og lei et laksevall for 3 dager inklusiv hytte og kanskje med instruktør for 1 dag! Hadde min kjæreste gjort det for meg hadde jeg elsket henne høyere enn himmelen!

Skrevet

Nå er det nesten 9 år til min kjære fyller 50, men jeg leker litt med tanken på et tangent-trekkspill... :o) Men det er fryktelig dyrt da, så jeg må vel begynne å spare nå! Skjønt - om alt går som det skal er huslånet mitt nedbetalt til da. *Hehe*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...