cathlin Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 Jeg skal i terien være trøtt nå og gå å legge meg. Når bruker dere og sovne? 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 Jeg burde vært i seng for en stund siden, men noen kvelder blir jeg bare sittende her og sulle gitt... 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 Jeg legger meg vanligvis mellom 2300 og 0100. Jeg elsker å sitte oppe etter ungene er i seng. Det er så godt å få hvile ørene litt. Jeg betaler gjerne denne tiden med å være litt ekstra trøtt om morgenen. 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 Får en høneblund på 1-2 timer etter jobben og er ikke i seng før ved midnatt.Sitter også her å suller og knoter inn innlegg. 0 Siter
cathlin Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Skrevet 14. februar 2008 Jeg burde vært i seng for en stund siden, men noen kvelder blir jeg bare sittende her og sulle gitt... Ja, det blir litt sulling på meg også:-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 Jeg legger meg vanligvis mellom 2300 og 0100. Jeg elsker å sitte oppe etter ungene er i seng. Det er så godt å få hvile ørene litt. Jeg betaler gjerne denne tiden med å være litt ekstra trøtt om morgenen. Støtter deg i dette :-) Eldstemann legger seg ca ni. Da setter jeg gjerne på en vask - ser litt på TV, dol'er litt, smårydder, henger opp vasken, setter på en til - sløver litt til, leser..... ...og som regel blir klokka 24 før jeg er i seng. Når minstejenta har fått den dårlige vanen å komme opp til oss i halv-seks-seks tida, og krele en times tid - blir det fort for lite søvn ja! 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 Ja, det blir litt sulling på meg også:-) *Tusler på kjøkkenet og setter på vannkokeren for å varme vann til varmeflaska mi - kald på beina* 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 Legger meg rundt midnatt, men sovner som regel ikke med en gang. Ligger og leser en stund. 0 Siter
....AV Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 Jeg bør sovne før kl. 23, men gjør det sjelden. Som regel begynner vi å legge ossca. 23 og er da i seng ca 23.30, leser litt på senga og slukker lyset ca. 24. Det er for seint når man skal opp kl. 05.30. 0 Siter
cathlin Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Skrevet 14. februar 2008 Jeg legger meg vanligvis mellom 2300 og 0100. Jeg elsker å sitte oppe etter ungene er i seng. Det er så godt å få hvile ørene litt. Jeg betaler gjerne denne tiden med å være litt ekstra trøtt om morgenen. Det skjønner jeg godt:-) Fint å ha litt tid til å slappe av for seg selv før det blir ny dag. God natt! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 Eg pleier å legge meg 2230 dagen før eg skal på jobb. Men i dag kom eg fra jobb ca. kl 1600, og fra klokka 1715 og utover var eg med i juryen til ei kulturmønstring og var ikkje hjemme før ca. kl 2130. Deretter vaska eg klær for sønnen min som reiser på vinterferie til mor si i morra, så nå trenger eg slappe av litt før eg tar kvelden. 0 Siter
cathlin Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Skrevet 14. februar 2008 Får en høneblund på 1-2 timer etter jobben og er ikke i seng før ved midnatt.Sitter også her å suller og knoter inn innlegg. Ja, jeg bruker å sovne i god tid før midnatt, men noen kvelder så blir jeg ikke så trøtt. God natt, og sov godt!:-) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 Mellom kl 19 og 04. Alt ettersom. *leter febrilsk etter døgnrytmen* 0 Siter
cathlin Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Skrevet 14. februar 2008 Legger meg rundt midnatt, men sovner som regel ikke med en gang. Ligger og leser en stund. Jeg leste en del før på sengen, men nå går det mest i tv med automatisk timer eller så våkner jeg med at frokost-tv står på om morgenen:-) God natta! 0 Siter
pekkaline Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 Søvnen har vært så som så i det siste, men vanligvis legger jeg meg en gang mellom kl23 og 02 Skulle gjerne sovnet, men har litt mye å tenke over for tiden. Jaja sånn er det bare iblant 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 Støtter deg i dette :-) Eldstemann legger seg ca ni. Da setter jeg gjerne på en vask - ser litt på TV, dol'er litt, smårydder, henger opp vasken, setter på en til - sløver litt til, leser..... ...og som regel blir klokka 24 før jeg er i seng. Når minstejenta har fått den dårlige vanen å komme opp til oss i halv-seks-seks tida, og krele en times tid - blir det fort for lite søvn ja! Min eldste legger seg 2130, og etter det kommer hun gjerne inn 2-3 ganger med "viktig informasjon". I natt sover minstesnuppa for første gang i stor seng, så jeg aner ikke hvordan det blir i morgen tidlig. Hun kom sikkert 10 ganger til oss etter hun var lagt. Heldigivs var jeg forberedt, i og med at de eldste også holdt på slik etter de fikk ny seng. Suttene forsvant i samme slengen, og dem spurte hun ikke etter. Hun la dem i en konvolutt og sa at ene tanta skal få dem. Det var faren sitt påfunn, det med suttene. Jeg tenkte "stakkars lille jente", godt han er mer kynisk enn meg da 0 Siter
cathlin Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Skrevet 14. februar 2008 Mellom to og tre om natten ;o) Har sett at du er natteravn, ja:-) Håper du får en rolig natt! Og drøm søtt!:-) 0 Siter
frosken Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 Jeg leste en del før på sengen, men nå går det mest i tv med automatisk timer eller så våkner jeg med at frokost-tv står på om morgenen:-) God natta! Natta :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 Har sett at du er natteravn, ja:-) Håper du får en rolig natt! Og drøm søtt!:-) Jeg skal hjem i morgen så jeg må stå opp alt for tidlig ;o) Jeg liker natta og har dårlige vaner fordi eldstemann aldri sovnet før veldig seint og så måtte jeg ha noen timer for meg sjøl ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.