Gå til innhold

Når tar dere kvelden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bør sovne før kl. 23, men gjør det sjelden. Som regel begynner vi å legge ossca. 23 og er da i seng ca 23.30, leser litt på senga og slukker lyset ca. 24. Det er for seint når man skal opp kl. 05.30.

Tenker også at jeg bør sove eller i allefall være trøtt rundt 23. Men jeg kan sove lengre enn deg, da;-)

Håper dere får sove godt!

Skrevet

Eg pleier å legge meg 2230 dagen før eg skal på jobb.

Men i dag kom eg fra jobb ca. kl 1600, og fra klokka 1715 og utover var eg med i juryen til ei kulturmønstring og var ikkje hjemme før ca. kl 2130.

Deretter vaska eg klær for sønnen min som reiser på vinterferie til mor si i morra, så nå trenger eg slappe av litt før eg tar kvelden.

Jøss, kulturmønstring! *imponert*

¨Håper du får slappet av:-)

Skrevet

Mellom kl 19 og 04. Alt ettersom.

*leter febrilsk etter døgnrytmen*

Sånn var det når jeg jobbet skift også. Fant ikke døgnrytmen, men det ble jo en variert hverdag;-)

God natt!:-)

Skrevet

Jøss, kulturmønstring! *imponert*

¨Håper du får slappet av:-)

He. he. he...Ja, du blei vel det no.

Slapper godt av, men begynner å bli klar for senga...:)

Skrevet

Søvnen har vært så som så i det siste, men vanligvis legger jeg meg en gang mellom kl23 og 02 :) Skulle gjerne sovnet, men har litt mye å tenke over for tiden. Jaja sånn er det bare iblant :)

Uff, skjønner det:( Det er kjipt å bli liggende våken å tenke også.

Håper du slipper bekymringer fremmover.

Også får du ha en god natt, uansett:-)

*gå å ta en siste røyk*

Skrevet

Jeg ser som regel reprisen på Cold Case, så tar jeg en siste røyk. Da pleier kl være litt over 3 når jeg legger meg. så tar det som regel noen timer før jeg sovner. :-)

Skrevet

Jeg ser som regel reprisen på Cold Case, så tar jeg en siste røyk. Da pleier kl være litt over 3 når jeg legger meg. så tar det som regel noen timer før jeg sovner. :-)

Kos deg med cold case!:-)

God natt!

Skrevet

Uff, skjønner det:( Det er kjipt å bli liggende våken å tenke også.

Håper du slipper bekymringer fremmover.

Også får du ha en god natt, uansett:-)

*gå å ta en siste røyk*

takk takk :) Ilike måte!

Skrevet

Sovner mellom 02-03.00

Noen ganger senere, og sjelden før....

Skrevet

Sovner mellom 02-03.00

Noen ganger senere, og sjelden før....

Det er deilig med rolige netter, men nå logger jeg av. Ha en god natt ;) (etterhvert)

Skrevet

Det er deilig med rolige netter, men nå logger jeg av. Ha en god natt ;) (etterhvert)

Natta! :0)

Skrevet

Altfor sent... Jeg er A-menneske i den forstand at jeg fungerer best på dagtid og ikke om kvelden, men når kvelden kommer er jeg så trøtt at jeg ikke orker å gå å legge meg, eller jeg har lagt meg for sent dagen før fordi jeg har sovet for lenge på grunn av det samme og så kommer jeg igjen til å sove for lenge om morgenen. Ond sirkel...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...