Lillemus Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 Da vet jeg at en halv teskje hakket chili var omtrent dobbelt så mye som nødvendig i min lille wok-rett... *glugger nedpå et glass sjokolademelk for å lindre munnhulen* 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 Huff da. Men husk at det er veldig stor forskjell på styrken på chili - en annen gang kan den mengden være akkurat passe. 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Skrevet 14. februar 2008 Huff da. Men husk at det er veldig stor forskjell på styrken på chili - en annen gang kan den mengden være akkurat passe. Jeg brukte hakket chili på glass og det er nok samme styrke på hele glasset. ;o) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 Jeg brukte hakket chili på glass og det er nok samme styrke på hele glasset. ;o) Aaaah. Ja, da er det nok det samme uansett. Jeg tenkte på fersk, hakket chili, jeg. Men da vet du i hvert fall til neste gang at du må være litt mer beskjeden på akkurat den chilien. Man lærer så lenge man lever. ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Skrevet 14. februar 2008 Aaaah. Ja, da er det nok det samme uansett. Jeg tenkte på fersk, hakket chili, jeg. Men da vet du i hvert fall til neste gang at du må være litt mer beskjeden på akkurat den chilien. Man lærer så lenge man lever. ) Det var bare på grensa så det gikk bra - og du verden så godt det var! mmmm! Nok en takk til Shira som fikk meg til å begynne å bruke wok-panna mi! 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 Chili er jo knallgodt Jeg har perioder der jeg må ha det, og da spiser jeg den som den er. Nå er jeg inne i en slik periode. Har sikkert gnasfset i meg et par stk i dag. Den er ikke alltid like sterk, så det er lett å bomme litt på mengden i maten. Den er også helt mild ytterst. Det er når du kommer over halvveis på den at den gir litt guffe Jeg pleier å ha chili på skiva med makrell i tomat. Ja, jeg vet at matvanene mine ikke er helt innenfor normalen. Jeg spiser også mye rå hvitløk. 0 Siter
Gjest chili-charlie Skrevet 15. februar 2008 Skrevet 15. februar 2008 Chili er jo knallgodt Jeg har perioder der jeg må ha det, og da spiser jeg den som den er. Nå er jeg inne i en slik periode. Har sikkert gnasfset i meg et par stk i dag. Den er ikke alltid like sterk, så det er lett å bomme litt på mengden i maten. Den er også helt mild ytterst. Det er når du kommer over halvveis på den at den gir litt guffe Jeg pleier å ha chili på skiva med makrell i tomat. Ja, jeg vet at matvanene mine ikke er helt innenfor normalen. Jeg spiser også mye rå hvitløk. chili er digg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.