Kåre Kruttlapp Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 Olivia Newton John er bare så søøøøøøøøt. Og jeg som skulle legge meg tidlig! "sukk" 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 Det er da vitterligen Michelle Pfeiffer som spiller i Grease 2?! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 Det er da vitterligen Michelle Pfeiffer som spiller i Grease 2?! Michelle Pheiffer er ikkje søøøøøøt, ho er sexy (var ihvertfall det før). 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 Det er da vitterligen Michelle Pfeiffer som spiller i Grease 2?! Jepp! Ikke Olivia Newton John nei. Jeg så akkurat ferdig Hairspray nå, også med Michelle Pfeiffer! Gud hun er bare så vakker. 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Skrevet 14. februar 2008 Det er da vitterligen Michelle Pfeiffer som spiller i Grease 2?! Er det sant? Går det an å huske så feil da? Okey! Grease 1 da.Liker ikke å ta så feil gitt."ler" Men uansett er hun flott da.Dæsken det var tider det.Grøss!! 0 Siter
illuminatum Skrevet 15. februar 2008 Skrevet 15. februar 2008 Er det sant? Går det an å huske så feil da? Okey! Grease 1 da.Liker ikke å ta så feil gitt."ler" Men uansett er hun flott da.Dæsken det var tider det.Grøss!! Det var Grease 1 som gikk i går. Bare "elsker" Olivia selv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.