Gjest Småbarnsmamma som prioriterer trening Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Jeg trener, enten hard spinning eller rask gange minimum to timer hver dag og det er ingenting å rapportere om hver uke fordi det har jeg gjort hver dag de siste fire årene. Uten unntak. Om jeg en dag ikke trener går jeg hvertfall en tur på et par timer. Å holde kroppen aktiv er et must for meg både fysisk og psykisk. Det er en investering og to timer er faktisk ikke mer enn det mange bruker på tv og data hver dag. Til gjengjeld får jeg masse overskudd, trenger aldri å begrense matinntaket og holder vekta stabil. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullogtøys Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Jeg trener, enten hard spinning eller rask gange minimum to timer hver dag og det er ingenting å rapportere om hver uke fordi det har jeg gjort hver dag de siste fire årene. Uten unntak. Om jeg en dag ikke trener går jeg hvertfall en tur på et par timer. Å holde kroppen aktiv er et must for meg både fysisk og psykisk. Det er en investering og to timer er faktisk ikke mer enn det mange bruker på tv og data hver dag. Til gjengjeld får jeg masse overskudd, trenger aldri å begrense matinntaket og holder vekta stabil. Jobber du? Eller har du mamma perm/er hjemmeværende? To-tre timers trening hver eneste dag, + full jobb + lage mat + vaske klær + rydde vaske hus...... Jeg hadde ikke hatt kapasitet. Når på døgnet trener du? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.