Gå til innhold

Ukas trening

Lillemus

Anbefalte innlegg

Gjest Småbarnsmamma som prioriterer trening

Jeg trener, enten hard spinning eller rask gange minimum to timer hver dag og det er ingenting å rapportere om hver uke fordi det har jeg gjort hver dag de siste fire årene. Uten unntak. Om jeg en dag ikke trener går jeg hvertfall en tur på et par timer.

Å holde kroppen aktiv er et must for meg både fysisk og psykisk. Det er en investering og to timer er faktisk ikke mer enn det mange bruker på tv og data hver dag.

Til gjengjeld får jeg masse overskudd, trenger aldri å begrense matinntaket og holder vekta stabil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tullogtøys

Jeg trener, enten hard spinning eller rask gange minimum to timer hver dag og det er ingenting å rapportere om hver uke fordi det har jeg gjort hver dag de siste fire årene. Uten unntak. Om jeg en dag ikke trener går jeg hvertfall en tur på et par timer.

Å holde kroppen aktiv er et must for meg både fysisk og psykisk. Det er en investering og to timer er faktisk ikke mer enn det mange bruker på tv og data hver dag.

Til gjengjeld får jeg masse overskudd, trenger aldri å begrense matinntaket og holder vekta stabil.

Jobber du? Eller har du mamma perm/er hjemmeværende?

To-tre timers trening hver eneste dag, + full jobb + lage mat + vaske klær + rydde vaske hus...... Jeg hadde ikke hatt kapasitet.

Når på døgnet trener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...