Tweak Skrevet 15. februar 2008 Skrevet 15. februar 2008 For han imponerte og overrasket meg stort! :-) Han er jo egentlig den minst romantiske personen når det kommer til klassiske romantiske ting... Kommer aldri med blomster eller små søte gaver (f.eks. sexy undertøy eller noe slikt). Men etter 9 år så har jeg sluttet å forvente noe i hverdagen, selv om det hadde vært koselig i ny og ne. Jeg har sluttet å komme med småting selv, lager heller noe godt til han når han er sliten, kommer med kakao når han fryser eller noe lignende. Han kan finne på å stelle litt for meg også, og det er kooos! Men jeg kan ikke huske siste jeg fikk valentines-oppmerksomhet fra han... Dagen i går begynte ganske bra, men endte opp med at jeg måtte stå 1,5 time lenger på laben før jeg kunne gå og da rakk jeg ingen busser som ville bringe meg hjem i rimelig tid til å stelle i stand middagen jeg ville overraske han med og ta meg en dusj før han kom hjem. Så jeg endte opp med å vente på han på et kjøpesenter nær der han jobber og kjøpe en liten gave til han (det hadde jeg jo tenkt å gjøre uansett). Da han var ferdig på jobb gikk vi på peppes og spiste middag. De hadde valentinesday-deal, og da de var tom for medium-bunner, så fikk vi en stor pizza i stedet! :-) pluss forrett og dessert. Vi var hinsides mette da vi gikk derfra! Jeg gav han min gave og han ble glad for den. :-) Men hele tiden så tullet han med at han ikke ville støtte "postens dag" og dro frem slike små "stikk" . Fikk jo ikke noe med han, men det hadde jeg ikke forventet heller. Lot det vel skinne litt vel mye gjennom at jeg ikke var helt fornøyd med det... Da vi kom hjem, gikk han rett på badet (det var så sent at vi gikk så og si rett til køys...) og jeg gikk opp på stua for å mate katten. Og der sto det jammen en flott slyngplante, formet som et hjerte rundt en ståltråd, med søte glasshjerter hengende i midten. Og foran sto et kort med navnet mitt på. Jeg ble så overrasket, at jeg ikke visste hva jeg skulle si eller gjøre og oppførte meg nesten som en tullete forelsket fjortissjente resten av kvelden. Flinke kjæresten! :-) lever lenge på dette jeg! :-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 15. februar 2008 Skrevet 15. februar 2008 Hehe, jeg levde meg helt inn i deg jeg Tweak Ja det føltes godt tenker jeg. Det kan være greit å ikke forvente noe for da blir man dobbelt så overrasket om det skjer noe Kos dere med lykken! 0 Siter
Tweak Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Skrevet 15. februar 2008 Ååååå! Så koselig! )))) Ja, ikke sant? :-) Tenk at noe så enkelt som eføy, formet som et hjerte kan gjøre meg så tullete! :-) Men han er så treig av seg! Har lyst til å bli fridd til, men jeg tror jeg må ta saken i egne hender og benytte meg av skuddårsdagen. Trenger bare noen tips... :-) Burde jeg fri med ring? Dvs. ha kjøpt ring til oss begge to? 0 Siter
Gjest LaSerena Skrevet 15. februar 2008 Skrevet 15. februar 2008 Åhh.. så koselig! :´-) Det var flott gjort av han! :-) Tror vi damer er flinke til å forvente mye fra de vi er sammen med, men noen av oss bør kanskje tenke litt over hva vi gir selv av oppmerksomhet til partneren?;-) 0 Siter
Sofline Skrevet 15. februar 2008 Skrevet 15. februar 2008 Slike ting er ennå mer spesielle når de kommer uventet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.