girl-next-door Skrevet 15. februar 2008 Skrevet 15. februar 2008 Jeg skal kjøpe meg inn i leiligheten til kjæresten min. Jeg har snakket med banken og fått invilget lån i min egen bank. Kjæresten har en annen bank. Banken min sier at før de kan overføre lånet må jeg stå som eier. Hvordan går jeg frem her? Holder det å tinglyse dette? Jeg er helt blank, og banken virker ikke helt med de heller... Håper noen kan hjelpe 0 Siter
tusseline Skrevet 15. februar 2008 Skrevet 15. februar 2008 Jeg tror det er tilstrekkelig med samboerkontrakt ovenfor banken, men det er antakeligvis det beste å tinglyse selv om det koster litt. Da er du helt sikker på at det juridiske er på plass i forhold til eierskap av leiligheten. 0 Siter
girl-next-door Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Skrevet 15. februar 2008 Jeg tror det er tilstrekkelig med samboerkontrakt ovenfor banken, men det er antakeligvis det beste å tinglyse selv om det koster litt. Da er du helt sikker på at det juridiske er på plass i forhold til eierskap av leiligheten. Takk for svar Hvis jeg skal tinglyse, hvem oppsøker jeg? Hvordan går jeg frem? 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. februar 2008 Skrevet 15. februar 2008 Takk for svar Hvis jeg skal tinglyse, hvem oppsøker jeg? Hvordan går jeg frem? http://www.tinglysing.no Faktisk! ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.