Gjest dette var uproft Skrevet 15. februar 2008 Skrevet 15. februar 2008 Jeg var på et intervju til en jobb i en bank (Nordea) for over to uker siden. Jeg skulle høre fra de innen en uke, uansett om jeg hadde fått jobben eller ikke. Jeg har ikke hørt noe enda. I mellomtiden har jeg fått en annen jobb som jeg heller vil ha så sånn sett bryr jeg meg ikke om den første jobben, MEN jeg synes det er utrolig uhøflig å ikke ringe og si ifra. Hele søknadsprosessen synes jeg igrunnen har vært ganske uproff fra dette firma. De ringte meg på en mandag kveld kl halv ti på kvelden og spurte om jeg kunne komme på intervju dagen etter kl 2 for det var kun da de kunne. Jeg hadde egentlig et annet intervju kl 2 jeg skulle på men kansellerte dette til fordel for Nordea. Intervjuet gikk veldig fint og jeg ventet på å høre fra dem men hørte som sagt aldri noe. Jeg har lyst til å sende inn en klage, synes dere jeg kan gjøre det? Sender jeg det til vedkommende som intervjuet meg eller til vedkommendes overordnede? 0 Siter
Gjest Gurojenta Skrevet 15. februar 2008 Skrevet 15. februar 2008 Jeg har også vært inne på å gi tilbakemelding på intervjuer og prossesser jeg synes har vært helt håpløse, men jeg har valgt å ikke gjøre det. Jeg kan kanskje angre litt på det i ettertid, for noen ganger har virkelig håndteringen vært sjokkerende. Noe av frustrasjonen går jo på at en selv bruker av sin egen tid og den følelsen av å ikke få respekt tilbake er ikke god. Jeg har til slutt tenkt at dette får være bedriftens eget problem og at de sikkert er klar over det selv. Og så er det jo ofte tilfeldigheter. Hva om jeg senre skulle søke jobb og en av disse som har fått min tilbakemelding da er en av de som skal ansette meg, det kan være uheldig. Men ellers, gjør som du føler for. Send gjerne en klage til leder på stedet. Ang dette med å gi tilbakemelding når de har sagt en eksakt frist, det synes jeg det er rart de ikke klarer å følge opp. Prosessen kan selvsagt bli forsinket, men da bør de ringe å si dette. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.