Gjest hansenss Skrevet 15. februar 2008 Skrevet 15. februar 2008 Lurer på en ting, Hvorfor er det slik at jeg forstatt tenker på henne j var med i flere år, selv om jeg overhodet ikke vil ha henne tilbake, da hun var fryktelig slem, kunne ikke tilgis. Ville ikke hatt henne tilbake, for jeg kan få d hvis jeg vil. Så da spør jeg meg hvorfor j fortsatt tenker sånn på henne, nå flere mnd etter bruddet? Er det normalt? Kroppens reaksjon, går det over? 0 Siter
adelie Skrevet 15. februar 2008 Skrevet 15. februar 2008 Kanskje du er frust over alt som ble feil, og at hun ikke var snill samtidig med at du *elsket* henne, men ble dårlig behandlet. Kanskej du aldri har fått snakket om det. Fått ut aggresjonen. 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 15. februar 2008 Skrevet 15. februar 2008 Klart du tenker på henne. Hun var jo sikkert ikke bare slem, og du vil naturlig savne de gode tingene som var mellom dere. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 15. februar 2008 Skrevet 15. februar 2008 Jeg kan til tider til en viss grad savne alle mine ekser, alle hadde jo positive egenskaper, og i ettertid kan jeg gjerne huske disse bedre enn de dårlige. Har man vært sammen med et menneske over lengre tid, har det tross alt vært noe ved vedkommende. Ofte går ikke det verste over før man finner en ny kjæreste. Dessverre. 0 Siter
tonie Skrevet 15. februar 2008 Skrevet 15. februar 2008 Du er forurettet og har ikke fått bearbeidet følelsene dine, kanskje? Hevn er sterkt undervurdert. Så lenge du holder deg på rett side av loven og sånn, og den beste hevn er jo som kjent å gjøre suksess. Altså, ut og finn en bedre og ikke minst penere kjæreste. Husj! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.