Gjest Betent... Skrevet 15. februar 2008 Skrevet 15. februar 2008 Jeg skal operere bort betente svettekjertler under begge armene. Noen som har gjort det, og som kan fortelle litt om operasjonen og tiden etterpå? Både i nær og fjern framtid... Ja, jeg gruer meg litt... 0 Siter
mrxx Skrevet 15. februar 2008 Skrevet 15. februar 2008 Har ikke gjort dette og kjenner ikke så mye til det, men jeg har en kamerat av meg som utførte en slik operasjon. Han er ikke av den mest modige typen da det gjelder slikt, men det gikk veldig fint med han og han klaget ikke etter på heller. Det ordner seg nok:-) 0 Siter
Gjest Betent... Skrevet 15. februar 2008 Skrevet 15. februar 2008 Har ikke gjort dette og kjenner ikke så mye til det, men jeg har en kamerat av meg som utførte en slik operasjon. Han er ikke av den mest modige typen da det gjelder slikt, men det gikk veldig fint med han og han klaget ikke etter på heller. Det ordner seg nok:-) Takk for svar! Vet du om han ble bra etter operasjonen(e)? 0 Siter
Soulshine Skrevet 15. februar 2008 Skrevet 15. februar 2008 Jeg har ingen erfaring med dette selv, men har ei venninne som har vært igjennom 3-4 slike operasjoner. Operasjonene har gått fint hver gang Så dette går sikkert bra Lykke til! 0 Siter
Gjest Betent... Skrevet 15. februar 2008 Skrevet 15. februar 2008 Jeg har ingen erfaring med dette selv, men har ei venninne som har vært igjennom 3-4 slike operasjoner. Operasjonene har gått fint hver gang Så dette går sikkert bra Lykke til! Hjelpes, 3-4? Betyr det at de ikke har fungert så godt? 0 Siter
mrxx Skrevet 15. februar 2008 Skrevet 15. februar 2008 Takk for svar! Vet du om han ble bra etter operasjonen(e)? Ja, han ble bra, jeg vet at han er svært fornøyd selv. Han svettet veldig mye, det var roser langt under armene hans, det er nå borte. Lykke til:-) 0 Siter
Soulshine Skrevet 16. februar 2008 Skrevet 16. februar 2008 Hjelpes, 3-4? Betyr det at de ikke har fungert så godt? Joda operesjonene har gått bra, men opp gjennom årene har det dukket opp flere som har ført til problemer. Men det behøver jo ikke og være tilfelle for deg - så tenk nå ikke på det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.