Gå til innhold

God Helg alle sammen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer med dagen, prust! :) Jeg håper du har en hyggelig dag sammen med familien din.

Klem fra

Grattis med dagen Prust!

Fortsetter under...

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

13

• Kåre Kruttlapp

8

• frosken

3

• AneM1365380603

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg har bursdag om bare litt over en time - og har feiret litt i dag, med kaffeselskap med familien. Koselig!

Tror ikke det blir noen særlig feiring i morgen, utover sang og kaffe på senga :-)

Er ikke i så veldig feirehumør - men ser frem til en helg med fint vær, hjemmelaget pizza i morgen kveld, og forhåpentligvis skitur eller slalåm på søndag :-)

Gratulerer :-)

Skrevet

Gratulerer med dagen, prust! :) Jeg håper du har en hyggelig dag sammen med familien din.

Klem fra

Takk, Mariaflyfly :-)

Koselig å bli gratulert! Har vært ute i den nye løpebuksa mi, sammen med snart-niåringen - vi løp og gikk fort i en time og ti minutter :-)

Ellers har vi bare en rolig dag her hjemme...

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1203173514' post='3807112]

Gratulerer med dagen, prust! Hvor mange lys på kaka? :)

Takk for gratulasjon! Det nærmer seg faretruende 40 nå - men det er heldigvis tre år til den dagen....

Men jeg føler meg vel tålig ung og sprek fremdeles!

Skrevet

Gratulerer med dagen:-D

Takk, morsan! Vanligvis pleier jeg å invitere venninner til selsakp, men det ble ikke noe av i år - de fleste er reist bort i ferien... Men egentlig greit nok - er ikke i sånn veldig feiremodus, men det er likvel utrolig koselig og moro med bursdag.... :-)

Annonse

Skrevet

Gratulerer med dagen du!! :) Kanskje jeg og Kåre K skulle tatt en swingdans rundt sofabordet ditt? hAhA. Håper dagen gir deg alt du vil ha og at du får kost deg i bakken i morgen :)

Du og Kåre Kruttlapp? :-D Har visst gått glipp av noe her.... ;-)

Det ser litt dårlig ut med slalåmen i morgen pga været. Vi skal sjekke igjen nå snart - burde ha reist i dag, men jentene skulle i bursdag midt på dagen, og dermed ble det ikke noe ski på oss...

Skrevet

Gratulerer :-)

Takk for det! Har feiret dagen i ny løpebukse og løpt/gått fort sammen med eldstemann i over en time. Deilig!

Etter barne-tv skal vi ha hjemmelaget pizza!

Skrevet

Takk for det! Har feiret dagen i ny løpebukse og løpt/gått fort sammen med eldstemann i over en time. Deilig!

Etter barne-tv skal vi ha hjemmelaget pizza!

Rart hvor sprek man blir med nye treningsklær, ikke sant???

Skrevet

Rart hvor sprek man blir med nye treningsklær, ikke sant???

Ja - sant det :-)

Nå har jeg hatt tre løpeturer på under en uke - etter to måneder i total vinterdvale....

Deilig å røre seg igjen - og da spesielt i nytt tøy ja!

Men jeg synes det er vanskelig å beregne hvor mye jeg skal ha på. I dag hadde jeg langarmet ulltrøye og en tynn tynn vindjakke utenpå + løpebukse. Gikk fint så lenge vi løpe, men siste 20-30 minutter, da gutten var sliten, gikk vi for det meste, og da var det iiiiiiiiiiskaldt. Da jeg løp på torsdag, hadde jeg ulltrøye, fleece og anorakk og det var altfor varmt. Omtrent samme temperatur, kanskje litt mer vind i dag.

Skrevet

Du og Kåre Kruttlapp? :-D Har visst gått glipp av noe her.... ;-)

Det ser litt dårlig ut med slalåmen i morgen pga været. Vi skal sjekke igjen nå snart - burde ha reist i dag, men jentene skulle i bursdag midt på dagen, og dermed ble det ikke noe ski på oss...

Å søren plystre...det meldes jo regn ser jeg nå. Jeg trodde det var meldt overskyet bare. Jeg fikk litt regndråper på bilvinduet for litt siden....Det skal vel være en mening med alt, dere får satse på neste helg kanskje....

Skrevet

Ja - sant det :-)

Nå har jeg hatt tre løpeturer på under en uke - etter to måneder i total vinterdvale....

Deilig å røre seg igjen - og da spesielt i nytt tøy ja!

Men jeg synes det er vanskelig å beregne hvor mye jeg skal ha på. I dag hadde jeg langarmet ulltrøye og en tynn tynn vindjakke utenpå + løpebukse. Gikk fint så lenge vi løpe, men siste 20-30 minutter, da gutten var sliten, gikk vi for det meste, og da var det iiiiiiiiiiskaldt. Da jeg løp på torsdag, hadde jeg ulltrøye, fleece og anorakk og det var altfor varmt. Omtrent samme temperatur, kanskje litt mer vind i dag.

Problemet i dag var vel at du måtte gå såpass lenge på slutten. Høres ut som om du hadde passe med klær. Temperatur kan til en viss grad reguleres ved å ha ekstra buff, ørevarmere og hansker med, som det går an å ta av og putte i lommene hvis det blir for varmt.

Jeg går på ski i minus ti, men kun tynn ulltrøye og skijakke utenpå, og tilsvarende nedentil. Dette fungerer flott, men det går ikke å stoppe uten å ta på ekstra klær med en gang.

Skrevet

Å søren plystre...det meldes jo regn ser jeg nå. Jeg trodde det var meldt overskyet bare. Jeg fikk litt regndråper på bilvinduet for litt siden....Det skal vel være en mening med alt, dere får satse på neste helg kanskje....

Ja - vi er egentlig ganske gira på å finne på noe neste helg. Du har ikke noe tips? Vi pleier å reise til Vestlandet i vinterferien, men droppet det i å¨r, siden vi nettopp har vært så mye borte fra jobben pga begravelsen. Så det blir jobbing på oss, mandag-torsdag.

Et eller annet sprell til helga hadde vært noe :-)

Annonse

Skrevet

Problemet i dag var vel at du måtte gå såpass lenge på slutten. Høres ut som om du hadde passe med klær. Temperatur kan til en viss grad reguleres ved å ha ekstra buff, ørevarmere og hansker med, som det går an å ta av og putte i lommene hvis det blir for varmt.

Jeg går på ski i minus ti, men kun tynn ulltrøye og skijakke utenpå, og tilsvarende nedentil. Dette fungerer flott, men det går ikke å stoppe uten å ta på ekstra klær med en gang.

Vi hadde pannebånd, og var passe varme på hodet, men hendene var helt valne... skulle hatt med vanter ja!

Det er litt vanskelig å trene sammen med andre. Veldig koselig å ha ham med, men jeg kunne jo ha løpt fortere og mer, og da holdt varmen. Han var imidlertid veldig stolt over å ha vært med meg :-)

Ja, neste gang jeg er alene, og det er samme temperatur (2-3 plussgrader tror jeg), har jeg nok samme bekledning, men bare med vanter i tillegg.

Skrevet

Ja - vi er egentlig ganske gira på å finne på noe neste helg. Du har ikke noe tips? Vi pleier å reise til Vestlandet i vinterferien, men droppet det i å¨r, siden vi nettopp har vært så mye borte fra jobben pga begravelsen. Så det blir jobbing på oss, mandag-torsdag.

Et eller annet sprell til helga hadde vært noe :-)

Dagstur til gautefall på fredag og barnevakt og vennefest på lørdag, og kosedag på søndag, evt skogstur. hehe

Også er det jo snart påske, kanskje dere har tilgang på en hytte, eller gode venner so mvil ha deres selskap på hytta si?

Skrevet

Dagstur til gautefall på fredag og barnevakt og vennefest på lørdag, og kosedag på søndag, evt skogstur. hehe

Også er det jo snart påske, kanskje dere har tilgang på en hytte, eller gode venner so mvil ha deres selskap på hytta si?

Joda - påskeferien er klar:

Først skal mamma og jeg til Venezia - så drar jeg direkte til Vestlandet, der resten av familien har reist. Så er det påskeferie med slalåm, ski, være på stølen og sole seg :-)

Deilig!

Men det med Gautefall har vi snakket om - men det er jo litt langt for en dagstur.... Vi har noen gode venner som har hytte der, men de har ikke spurt om vi vil låne den.... ;-)

Skrevet

Joda - påskeferien er klar:

Først skal mamma og jeg til Venezia - så drar jeg direkte til Vestlandet, der resten av familien har reist. Så er det påskeferie med slalåm, ski, være på stølen og sole seg :-)

Deilig!

Men det med Gautefall har vi snakket om - men det er jo litt langt for en dagstur.... Vi har noen gode venner som har hytte der, men de har ikke spurt om vi vil låne den.... ;-)

Bare spør om de er der den helgen fordi dere hadde lyst å besøke dem med det samme dere var der ;) Det tar vel ca 2 1/2 time dit? Start halv åtte :) Tror de åpner kl ti.

Ja nå står italia for tur, så deilig da! Også rett til fjells til familien, det høres deilig ut.

Skrevet

Jeg har bursdag om bare litt over en time - og har feiret litt i dag, med kaffeselskap med familien. Koselig!

Tror ikke det blir noen særlig feiring i morgen, utover sang og kaffe på senga :-)

Er ikke i så veldig feirehumør - men ser frem til en helg med fint vær, hjemmelaget pizza i morgen kveld, og forhåpentligvis skitur eller slalåm på søndag :-)

http://www.tswb.org/Portals/5/ForumImage/congratulations5.gif

:-)

Skrevet

Bare spør om de er der den helgen fordi dere hadde lyst å besøke dem med det samme dere var der ;) Det tar vel ca 2 1/2 time dit? Start halv åtte :) Tror de åpner kl ti.

Ja nå står italia for tur, så deilig da! Også rett til fjells til familien, det høres deilig ut.

Nei - de er der denne helga + et par dager ut i uka... De vet at vi liker å renne slalåm....

Tenkte at hvis hytta var tom - kunne vi kanksje leid den...? Er det frekt å spørre om det?

Skrevet

Nei - de er der denne helga + et par dager ut i uka... De vet at vi liker å renne slalåm....

Tenkte at hvis hytta var tom - kunne vi kanksje leid den...? Er det frekt å spørre om det?

Så lenge det er venner så er det ikke frekt vel? Leie ja, da vil dere jo betale så da er det i allefall ikke noe galt i å spørre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...