Gå til innhold

God Helg alle sammen!

Anbefalte innlegg

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Jeg har bursdag om bare litt over en time - og har feiret litt i dag, med kaffeselskap med familien. Koselig!

Tror ikke det blir noen særlig feiring i morgen, utover sang og kaffe på senga :-)

Er ikke i så veldig feirehumør - men ser frem til en helg med fint vær, hjemmelaget pizza i morgen kveld, og forhåpentligvis skitur eller slalåm på søndag :-)

Hurra for deg som idag fyller år ja deg vil vi gratulere.Alle i ring omkring deg vi står ja nå skal vi salutere.3 ganger 3 hurra for prust. Hurra hurra hurra!

Fortsetter under...

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

13

• Kåre Kruttlapp

8

• frosken

3

• AneM1365380603

2

Mest aktive i denne tråden

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Gratulerer med dagen du!! :) Kanskje jeg og Kåre K skulle tatt en swingdans rundt sofabordet ditt? hAhA. Håper dagen gir deg alt du vil ha og at du får kost deg i bakken i morgen :)

Swing blir jeg med på! Er verdens letteste å be der gitt.Fikk du lest tipset mitt om Lois prima? Swing mannen! Nei jeg må sette ham på nå og få litt rytme i kroppen her! hoi hoi hoi.

Skrevet

Swing blir jeg med på! Er verdens letteste å be der gitt.Fikk du lest tipset mitt om Lois prima? Swing mannen! Nei jeg må sette ham på nå og få litt rytme i kroppen her! hoi hoi hoi.

Ja takk! Det er notert :) Må prøve å få tak i den. Jeg liker musikk som fenger :) Du er i form forstår jeg :) Haha, jeg ser deg glatt for meg der på gulvet, trippende mens du skriver her ;)

Skrevet

http://youtube.com/watch?v=8K1InOOLEsQ&feature=related

Joda, dansemusikk er det jo, men jeg tror jeg liker den litt mere modernisert om jeg kan si det slik. Sikkert gammelt opptak og dårlig lyd men :)

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Ja takk! Det er notert :) Må prøve å få tak i den. Jeg liker musikk som fenger :) Du er i form forstår jeg :) Haha, jeg ser deg glatt for meg der på gulvet, trippende mens du skriver her ;)

Hei du vakre.Spiller den nå og beina står ikke stille.Samle cd`n bestiller du på www.cdon.com den heter Lois Prima "wild ,cool & swingin` det er en dobbel cd og mange deilige svisker du vil huske fra før.Rart han ikke er mer spilt i radioen egentlig.

Skrevet

Hei du vakre.Spiller den nå og beina står ikke stille.Samle cd`n bestiller du på www.cdon.com den heter Lois Prima "wild ,cool & swingin` det er en dobbel cd og mange deilige svisker du vil huske fra før.Rart han ikke er mer spilt i radioen egentlig.

Jeg skal lytte mere på den. Jeg har ikke øre-tlf akkurat nå, min sønn har tatt dem...hm. :)

Annonse

Kåre Kruttlapp
Skrevet

http://youtube.com/watch?v=8K1InOOLEsQ&feature=related

Joda, dansemusikk er det jo, men jeg tror jeg liker den litt mere modernisert om jeg kan si det slik. Sikkert gammelt opptak og dårlig lyd men :)

Dårlig tempo og lyd men morsom da! Kjøp cd`n og få med deg alle låtene som er spilt inn på nytt digitalt med veldig god t lydbilde! Er litt 60 talls men det swinger så det holder allikevel.Tok salsa kurs også for et par år siden og det swinger også! Og de søramerikanske rytmene er så heftige.Mangler nå bare samba og tango så er "begeret fullt" "smiler! Har du prøvd å danse salsa før da?

Skrevet

Jeg har bursdag om bare litt over en time - og har feiret litt i dag, med kaffeselskap med familien. Koselig!

Tror ikke det blir noen særlig feiring i morgen, utover sang og kaffe på senga :-)

Er ikke i så veldig feirehumør - men ser frem til en helg med fint vær, hjemmelaget pizza i morgen kveld, og forhåpentligvis skitur eller slalåm på søndag :-)

Gratulerer med dagen! :)

AneM1365380603
Skrevet

Takk, Mariaflyfly :-)

Koselig å bli gratulert! Har vært ute i den nye løpebuksa mi, sammen med snart-niåringen - vi løp og gikk fort i en time og ti minutter :-)

Ellers har vi bare en rolig dag her hjemme...

Gratulerer med dagen :) Du er flink å trene, må vel trimme bort litt kake.. ;)

Skrevet

Dårlig tempo og lyd men morsom da! Kjøp cd`n og få med deg alle låtene som er spilt inn på nytt digitalt med veldig god t lydbilde! Er litt 60 talls men det swinger så det holder allikevel.Tok salsa kurs også for et par år siden og det swinger også! Og de søramerikanske rytmene er så heftige.Mangler nå bare samba og tango så er "begeret fullt" "smiler! Har du prøvd å danse salsa før da?

Hehe, vet du at jeg er faktisk ikke så mye til danser. Litt swing er det hele, men til gjengjeld så er det knallgøy :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...