Gå til innhold

Må kjøpe ny TV, testside?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det definitivt over for min gamle TV, og eg må kjøpe nytt.

Lurer på om det finnes ei side der tv`er er testa, slik at eg kan unngå å kjøpe "katta i sekken" ?

Har sett litt på en Philips (PFP 5332) plasma 42" tv.

candyqueen_83
Skrevet

Vi har kjøpt Samsung LE M86BD 40 tommer, og er veldig fornøyde :o) Har hørt andre og er veldig fornøyde med samsung.

Gjest Samsungen
Skrevet

Vi har kjøpt Samsung LE M86BD 40 tommer, og er veldig fornøyde :o) Har hørt andre og er veldig fornøyde med samsung.

Denne har jeg også og er kjempefornøyd.

Jeg leste diverse tester før jeg dro på butikken. Der sjekket jeg ut mange ulike tv'er. Denne hadde det beste bildet etter min smak.

Skrevet

Jeg har en 42 tommer.....tv altså:-)

Det vil du blir svært fornøyd med. Den første uka satt jeg bare og så på bildet og ikke hva som gikk av program, det var så stort, klart og fint og se på.

Bare søk på tv'er så finner du masse tester.

Skrevet

Det vil du blir svært fornøyd med. Den første uka satt jeg bare og så på bildet og ikke hva som gikk av program, det var så stort, klart og fint og se på.

Har du plasma eller lsd tv?

Skrevet

Vi kjøpte en 40 tommer, og skvatt nesten da Dalziel kom på skjermen. Han er ikke mye pen når bildet er krystallklart og man ser hver pore og rynke i et enormt nærbilde!

Vi kjøpte Sony som visstnok er best i test (var det IT-avisen tro?)

Skrevet

Vi kjøpte en 40 tommer, og skvatt nesten da Dalziel kom på skjermen. Han er ikke mye pen når bildet er krystallklart og man ser hver pore og rynke i et enormt nærbilde!

Vi kjøpte Sony som visstnok er best i test (var det IT-avisen tro?)

Hehe, det er nok ikke alle som har et utseende som tåler å bli vist på en 42 tommer.

Jeg hadde nok ikke likt å bli filmet på nært hold og vist på en så stor skjerm:-)

Gjest Prosjektor
Skrevet

Kjøp prosjektor og lerret da vel. Vi kasta den gamle tv'n og har nå et 84" lerret. Ser både tv og film på den. Anbefales!!

Skrevet

Kor kjøpte du den da?

Panasonic og Samsung ser eg kommer helt på topp i de fleste tester.

Ellers så var det en hygelig overraskelse å se nicket dittt igjen! :-)

siba.no

jadda, jeg ramler innom rett som det er ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...