Gå til innhold

hei

Anbefalte innlegg

Gjest næhæi
Skrevet

Hva er deres mening om dette: min type er inne på såkalte "sjekkesider" ala nettby.jeg har spurt han om han har profil på de sidene og han sier nei at det gidder han ikke.jeg har selfølgelig ikke noe imot at han er inne der men han lyver om det og nå har jeg funnet ut at han faktisk har en slik profil hvor han overhodet ikke oppgir noe informasjon om at han er i et forhold,skriver om hva slags jenter han liker og hva han søker.jeg har vel lov til å bli lei meg da?jeg er ikke av den sjalu typen men reagerte veldig på dette og ble bare skuffet.

Skrevet

Er det mulig det var noe han opprettet før han ble sammen med deg og at han ikke er aktiv der lenger? Hvis ikke vil jeg si det er totalt uakseptabelt. Man driver ikke og sjekker/undersøker "markedet", verken på internett eller i det virkelige liv, når man er i et forhold, i hvert fall ikke uten å avtale med kjæresten at det er OK (noe det er for de færreste).

Gjest næhæi
Skrevet

Er det mulig det var noe han opprettet før han ble sammen med deg og at han ikke er aktiv der lenger? Hvis ikke vil jeg si det er totalt uakseptabelt. Man driver ikke og sjekker/undersøker "markedet", verken på internett eller i det virkelige liv, når man er i et forhold, i hvert fall ikke uten å avtale med kjæresten at det er OK (noe det er for de færreste).

nei dette er en ny side som han tydeligvis har vært å besøkt flittig mens vi har vært sammen.visste ikke om dette før en vennine tilfeldigvis kom over denne siden.er veldig skuffet,har selv ikke slike profiler,slettet den når jeg fikk meg kjæreste.han sier hele tiden til meg at han elsker meg og jeg er den eneste for han.men blir jo skeptisk.er ikke så god på å ta opp slike ting som dette og vet ikke helt hvordan jeg skal si at jeg har funnet det ut,han vet ikke om det nå.

Skrevet

nei dette er en ny side som han tydeligvis har vært å besøkt flittig mens vi har vært sammen.visste ikke om dette før en vennine tilfeldigvis kom over denne siden.er veldig skuffet,har selv ikke slike profiler,slettet den når jeg fikk meg kjæreste.han sier hele tiden til meg at han elsker meg og jeg er den eneste for han.men blir jo skeptisk.er ikke så god på å ta opp slike ting som dette og vet ikke helt hvordan jeg skal si at jeg har funnet det ut,han vet ikke om det nå.

Si det som det er, at vennina di har funnet ham der. Han trenger en usedvanlig god forklaring for å forklare seg ut av dette.

Skrevet

Han ville jeg hatt problemer med å stole på.

Skrevet

Jeg ville klart blitt lei meg hvis han har opprettet en profil mens dere var sammen hvor han oppgir at han er singel og søker andre.

Nå er det ikke slik at alle som trakterer disse sidene er på sjekkern. Ikke allle disse sitene er typiske sjekkesteder. Jeg er selv samboer, men aktiv bruker på en side hvor man blogger litt og skravler med andre når kjedsomheten tar meg. Dette vet min samboer om og han har ingen problemer med det. Jeg tilbringer litt tid der når han holder på med sitt på nettet.

Men i dette tilfellet ser det jo ut til at han driver med dette for og søke spenning og det blir helt annerledes. Konfronter han med det!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...