smegler Skrevet 16. februar 2008 Skrevet 16. februar 2008 Hei! tro det eller ei, jeg har fått medhold i en sak jeg har hatt hos NPE. Det har tatt nesten 2 år. Nå gjenstår bare å få stilt krav i forhold til utbetalingsummen. Jeg fikk en kjempe alvorlig fødselskade som sykehuset ikke oppdaget.Jeg måtte nesten tvinge dem til å undersøke meg 11 dager etter fødselen. Da var jeg totalt revnet innvendig. og avføringen kom ut av vagina. resultatatet ble 8 operasjoner og utlagt tarm. den er nå lagt på plass igjen, men skaden er skjedd. Jeg har mistet all tro på det norske helsevesnet. de kan sitte der på sin høye hest å tro de kan gjøre hva de vil med pasientene sine. For våre liv er avhengi av dem. har noen opplevd det samme?? 0 Siter
Advokat Thomas Myran Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Hei! Så lenge NPE har erkjent ansvar, vil de dekke dine advokatutgifter til å fremsette erstatningskravet og utmåle dette. Slikt er meget komplisert jus, og jeg vil på det sterkeste anbefale deg å søke advokatbistand. Det er jo gratis... Thomas Myran Advokat 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.