Gå til innhold

Hår i ansiktet

Anbefalte innlegg

Gjest fyfasaneda
Skrevet

Dunete kjever (bakerst ved ørene) og dun (bart) over hver munnvik. Disse dunene er blitt så store det siste året (er 39 år). Hvordan kan jeg fjerne disse?

Jeg har et og annet stikke-hår på haka de siste fire årene, men nå er altså de tynne dunet blitt tettere og lengre...OG JA!, jeg er dame!!!!

Blir dun til stivt skjegg dersom det barberes bort? Herlighet, skal jeg få skjegg?

Skjønner at dette er plager man får ved alder...Men jeg er jo så UNG!!!

Finnes det noen gode råd fra hudpleiere??

Og hva med sorte prikker på nesen osv.? Ser at guttungen også er begynt å få dette nå. Hvordan kommer disse? Hvordan forebygge? Og hvordan få bort disse hos gamlemor? (=meg)

Gjest J.R.-07
Skrevet

Forstår godt at du er fortvila. Har akkurat begynt å få "bart" jeg også,er 44. Et slit og holde den borte, og kommer alltid nye stive tilbake. Nå har forresten øyenbrynene begynt og vokse vilt også:(

Har tenkt å få meg en kosmetologtime, men litt dyrt for meg akkurat nå. Kanskje du har bedre råd...Lykke til i allefall:)

Gjest Jølsen's
Skrevet

Rens huden. Ansiktsvoks og eventuelt pinsett. Lindre med aloe vera.

Gjest fyfasaneda
Skrevet

Forstår godt at du er fortvila. Har akkurat begynt å få "bart" jeg også,er 44. Et slit og holde den borte, og kommer alltid nye stive tilbake. Nå har forresten øyenbrynene begynt og vokse vilt også:(

Har tenkt å få meg en kosmetologtime, men litt dyrt for meg akkurat nå. Kanskje du har bedre råd...Lykke til i allefall:)

Øyenbryna også ja! Det oppdaga jeg også nå! De som har vært så tynne!!

Gjest J.R.-07
Skrevet

Øyenbryna også ja! Det oppdaga jeg også nå! De som har vært så tynne!!

Mine har aldri vært tynne,men heilt ok. Men nå når fine øyenbryn er så in,så ser de fæle ut. Så det går i napping og klipping. Og de blir bare stiver og verre for hver mnd. Får ta det med humør,er ellers frisk: )

Skrevet

Pealing på nesa skal virke forebyggende, kanskje også gamle prikker blir borte (haha, nå kom jeg til å tenke på prikker på førerkort...)

Ellers er det svinedyrt med hårfjerning på hudpøeiesalong, for det må jo gjøres stadig vekk. Det lureste er kanskje å ikke se seg så grundig i speilet, og håpe at de fleste andre ikke ser sånt uten å bruke lesebriller...

Skrevet

Mine har aldri vært tynne,men heilt ok. Men nå når fine øyenbryn er så in,så ser de fæle ut. Så det går i napping og klipping. Og de blir bare stiver og verre for hver mnd. Får ta det med humør,er ellers frisk: )

Fine øyebryn er ut :) Nå skal det nemlig være litt buskas :)

Skrevet

Prikker på nesen fjerner du med disse hvite trekantene til hake/panne og en spesialdesignet til nesen. Nivea fører dem - funker :) Bruk dem en gang i uken.

Jeg ville i hvertfall ikke tatt sjansen på og begynne og barbere - da hadde jeg heller klippet og nappet litt. Men ta en tlf til en kosmetolog for noen råd davel :)

Skrevet

Dersom du har mørke hår og lys hus er det mulig å fjerne dette med laserbehandling. MEN det er ikke billig. Har hatt to behandlinger nå. Har tatt ansiktet, bikinilinje og legger. Betalte drøye 4000 hver gang:-( Og så må man visstnok regne med 6-8 behandlinger.

Det positive er at det ser ut til å virke veldig bra:-)

Skrevet

Laserfjerning av hår er det beste og i lengden det billigste og dessuten det som gjør minst ondt . Men det jeg tenker på er om hårene virkelig er begynt å vokse eller om de bare , for det meste , står ut . Hvis det er det siste så kan det være du har utviklet glutenallergi .

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...