Gjest best wishes Skrevet 16. februar 2008 Skrevet 16. februar 2008 Jeg lastet ned Azureus men jeg får det ikke til å fungere. ikke fikk jeg noen mail med passsord heller, så jeg kan få logget meg inn. Hva slags program bruker dere? 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 16. februar 2008 Skrevet 16. februar 2008 Limewire. Men utvaget er utrolig dårlig i forhold til DC++ som jeg brukte før. 0 Siter
Gjest best wishes Skrevet 16. februar 2008 Skrevet 16. februar 2008 Limewire. Men utvaget er utrolig dårlig i forhold til DC++ som jeg brukte før. Men er det ikke mye virus på limewire? 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 16. februar 2008 Skrevet 16. februar 2008 Men er det ikke mye virus på limewire? Mulig det, men jeg har ikke fått noen virus med Limewire. Har ikke brukt det så lenge, da, kankskje tre uker eller noe. 0 Siter
adelie Skrevet 16. februar 2008 Skrevet 16. februar 2008 Limewire. Men utvaget er utrolig dårlig i forhold til DC++ som jeg brukte før. Er det noen grunn til at DC++ ikke er så bra? Synes LimeWire har litt dårlig utvalg jeg. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 16. februar 2008 Skrevet 16. februar 2008 Er det noen grunn til at DC++ ikke er så bra? Synes LimeWire har litt dårlig utvalg jeg. ''Er det noen grunn til at DC++ ikke er så bra?'' Hos meg har det rett og slett ikke virket det siste halve året. Jeg også syn at Limewire har dårlig utvalg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.