Gå til innhold

Høyfrekvent lyd som skremmer vekk barn og ungdom

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Utesteder, shoppingsentre og butikker over hele England bruker intens pipelyd for å skremme vekk bråkete ungdom."

http://www.nrk.no/nyheter/1.4820597

Dette synes jeg ikke noe om. Jeg kan forstå at butikkeiere o.l. helst vil ha fred og ro rundt forretningen sin, men synes ikke at dette er måten å gjøre det på.

Hvordan oppleves dette f.eks. for små barn og babyer? Og hva slags forhold blir det mellom ungdom og voksne når alle under 25 år blir utsatt for dette?

Skrevet

Herreminhatt! Jager dem som om de var rotter og mus som jo er kjent for å være skadedyr. Hallo, dette var respektløst.Jeg kunne gått med på at de gjerne hadde slike "mygg" som kunne aktiveres dersom det ble problemer, men ikke som de kjører konstant. Man skal høre mye før ørene ramler av................

Skrevet

Var det ikke snakk om denne pipelyden for noen år tilbake også? Da lå det ute en test, jeg kunne høre lyden godt da, og jeg er mye eldre enn 25 år.

Trodde ikke noen kom til å gjøre alvor av dette.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...