Kalevala Skrevet 16. februar 2008 Skrevet 16. februar 2008 "Utesteder, shoppingsentre og butikker over hele England bruker intens pipelyd for å skremme vekk bråkete ungdom." http://www.nrk.no/nyheter/1.4820597 Dette synes jeg ikke noe om. Jeg kan forstå at butikkeiere o.l. helst vil ha fred og ro rundt forretningen sin, men synes ikke at dette er måten å gjøre det på. Hvordan oppleves dette f.eks. for små barn og babyer? Og hva slags forhold blir det mellom ungdom og voksne når alle under 25 år blir utsatt for dette? 0 Siter
pekkaline Skrevet 16. februar 2008 Skrevet 16. februar 2008 Herreminhatt! Jager dem som om de var rotter og mus som jo er kjent for å være skadedyr. Hallo, dette var respektløst.Jeg kunne gått med på at de gjerne hadde slike "mygg" som kunne aktiveres dersom det ble problemer, men ikke som de kjører konstant. Man skal høre mye før ørene ramler av................ 0 Siter
Gjest GA Skrevet 16. februar 2008 Skrevet 16. februar 2008 Var det ikke snakk om denne pipelyden for noen år tilbake også? Da lå det ute en test, jeg kunne høre lyden godt da, og jeg er mye eldre enn 25 år. Trodde ikke noen kom til å gjøre alvor av dette. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.