Gjest Ptasta Skrevet 16. februar 2008 Skrevet 16. februar 2008 være en sammenheng eller? Jeg har lavt stoffskifte og tar Levaxin for dette. Jeg er i perioden veldig plaget av hjertebank spesielt i det jeg skal sove om kvelden, det vil si at jeg våkner etter jeg nettopp har sovnet. Er så ubehagelig. Tenkte kanskje at det kunne ha en sammenheng. Legen min bare trekker på skuldrene, og har gitt meg Zelo-sok for å minske hjertebank. Har ikke så veldig lyst å ta denne medisinen. 0 Siter
Soulshine Skrevet 16. februar 2008 Skrevet 16. februar 2008 Ja det kan være en sammenheng. Ved stoffskiftesykdom, både høyt- og lavt kan mange oppleve hjertebank, inkludert meg selv. Er det lenge siden du sjekket stoffskiftet ditt? Det kan være at du får i deg litt for mye Levaxin - og at det er dette som er årsaken. Betablokkere demper pulsen, men hindrer ikke alltid disse pulsanfallene. Jeg bruker betablokkere daglig og opplever dem av og til allikevel. De er ikke farlige, men som du kjenner til - ubehagelige. 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. februar 2008 Skrevet 16. februar 2008 Du kan jo prøve å trappe litt ned på Levaxinen. 0 Siter
muskath Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 Jeg har opplevd hjertebank både ved for høyt og for lavt stoffskifte. Hos meg har dette bedret seg når stoffskiftet har stabilisert seg mer mot det normale. I perioder med hjertebank har jeg brukt Selo-Zok med god virkning. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.