Gjest this Skrevet 16. februar 2008 Skrevet 16. februar 2008 skal være forlover i et bryllup på en annen kant av landet enn der jeg bor.grunnet ferie og ferieavvikling på jobb må jeg legge dette til ferien og tenkte å ha utdrikningslag en uke før bryllupet,er dette greit? de fleste sier jo at det bør være 2-3 uker i forkant men har rett og slett ikke mulighet i og med at det vil da innebære mye reising. kanskje et dumt spørsmål men:) er interressert i å høre andres erfaringer:) mvh 0 Siter
pekkaline Skrevet 16. februar 2008 Skrevet 16. februar 2008 Det går veldig greit å ta det en uke før, folk vil forstå. Her sør er det ganske vanlig med utdrikningslag en uke før 0 Siter
Gjest this Skrevet 16. februar 2008 Skrevet 16. februar 2008 Det går veldig greit å ta det en uke før, folk vil forstå. Her sør er det ganske vanlig med utdrikningslag en uke før takk for svar:) godt å høre det da:)har ikke så veldig mye peiling på dette her.men alt må til for at jeg skal være en god forlover;) mvh 0 Siter
Sofline Skrevet 16. februar 2008 Skrevet 16. februar 2008 Jeg trodde en uke før var normalen. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 16. februar 2008 Skrevet 16. februar 2008 En uke før er helt greit, det. Det viktigste er at folk får beskjed om datoen god tid i forveien, så de får plottet det inn i kalenderen sin. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.