nick Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 Jeg skal til Sverige for å ta service på bilen. I tillegg hadde jeg tenkt å harryhandle litt, men jeg er usikker på om jeg kan bruke kort på samme måten som her i Norge. Jeg vet at svenskene ligger litt etter oss på området. Kan man betale med kort på Systemet og andre grensebutikker eller er det best å dra med seg svenske pesos? 0 Siter
....AV Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 På kjøpesentrene på grensen kan du stort sett betale med vanlig norsk minibankkort i matbutikkene, men Systembolaget tar ikke det, der kan du betale med Visa eller Mastercard. 0 Siter
Sofline Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 Jeg aldri hatt problemer med å betale med norsk kort i svenske butikker, og skulle du være uheldig, er det som oftest en minibank i nærheten, i hvert fall hvis du skal til de verste harry-stedene. :-) 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 Jeg har betalt med kort de fleste gangene jeg har vært der. De har også tatt imot norske kroner noen steder. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 18. februar 2008 Skrevet 18. februar 2008 På kjøpesentrene på grensen kan du stort sett betale med vanlig norsk minibankkort i matbutikkene, men Systembolaget tar ikke det, der kan du betale med Visa eller Mastercard. Systembolaget i Strømstad tar vanlige norske bankkort. Betaler alltid med bankkortet mitt når jeg handler der. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.