Kåre Kruttlapp Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 En liten porsjon selvinnsikt og omtanke tilsettes en vanlig dag.Man tar frem flere smil og henter en blå himmel.Dette blandes i flere minutter og krydres med litt trillende barnelatter eller annen latter.Og vips er lykkefølelsen tildstede.Genialt ikke sant!? 0 Siter
pekkaline Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 Man kan lukke sine øyne å se utover havet, man kan også lukte salt sjø og kjenne vind. Man kan kjenne fjellet man sitter på, og velbehaget, man kan kjenne varmen fra solen høyt der den skinn. Man kan høre måkene skrike, og høre egne tanker, man kan føle lykken i fantasien, lykken er din og min. Det skal ikke så mye til for å føle lykke det er sant Jeg fant denne siden her på nett. En del tanker om glede og lykke. http://home.online.no/~harc/aforismer/glede.html 0 Siter
Gjest lefsa Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 For en herlig oppskrift:o) Åh ,som jeg savner mitt barnebarn nå! For ikke å snakke ,om den deilige turen jeg gikk idag! Herlig! 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Skrevet 17. februar 2008 Man kan lukke sine øyne å se utover havet, man kan også lukte salt sjø og kjenne vind. Man kan kjenne fjellet man sitter på, og velbehaget, man kan kjenne varmen fra solen høyt der den skinn. Man kan høre måkene skrike, og høre egne tanker, man kan føle lykken i fantasien, lykken er din og min. Det skal ikke så mye til for å føle lykke det er sant Jeg fant denne siden her på nett. En del tanker om glede og lykke. http://home.online.no/~harc/aforismer/glede.html Herlige små snutter der ja! Syntes denne var fin jeg som jeg lo godt av:Jeg er så forbasket uheldig at jeg rammes av uhell som er bestemt for andre! "humre" 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 Den blå himmelen kan eg se langt etter, men det er andre er ikkje uoppnåelig! 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Skrevet 17. februar 2008 Den blå himmelen kan eg se langt etter, men det er andre er ikkje uoppnåelig! Over skyene er himmelen alltid blå vettu Geir.Godt å vite det ikke sant? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 Over skyene er himmelen alltid blå vettu Geir.Godt å vite det ikke sant? Det har eg ikkje tenkt på, takk for tipset, no blei eg i mye bedre humør! :-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 Herlige små snutter der ja! Syntes denne var fin jeg som jeg lo godt av:Jeg er så forbasket uheldig at jeg rammes av uhell som er bestemt for andre! "humre" ''Det var en av de virkelig uforglemmelige sommerdagene. Solen skinte fra en skyfri himmel, en svalende bris strøk over landskapet, fuglene sang og gressklipperen var ødelagt'' Den var også bra! En grunn til at man kunne slappe av 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.