Gjest Forhenværende venninne? Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 Jeg har hatt et "elsker" forhold til en mann i lang tid, helt til det plutselig ble slutt, fordi det ikke passet for han å gå inn i et forhold akkurat nå. Merkelig opplegg, jeg har aldri hintet om noe forhold, så skjønte ca ingenting av det. Men respekterer valget hans og holder meg på avstand, men har gitt beskjed om at jeg syns vi bør prate om det og bli ferdig med det. Han er mann og føler det ikke på samme måte, og oppfører seg som om ingenting har skjedd, alt er slik det var før han kuttet, han nevner det ikke med et ord, og det virker som det aldri har skjedd, dette forvirrer meg og jeg vet ikke hvordan jeg skal tolke det! Er det ikke greit å få snakka ut om det å få saken ut av verden da? Er dette et kvinnelig fenomen? Eller er det jeg som er unormalt snakkesjuk? Og er det ufint av meg å konfrontere han med det? Jeg blir skikkelig stresset av å ikke vite hvor jeg har han, og sliter med å opprettholde samtalene han legger opp til, uten å vite hvor grensene går! 0 Siter
fiskerinnen Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 For meg høres det ikke ut som om der er noe å snakke om med mindre du ikke er så ferdig med ham som du gir inntrykk av . Det virker som om han har satt opp sine grenser klart og tydelig og kansje er det dette som forvirrer deg , fordi grensene har vært anderledes mens dere var elskere . Jeg tror at å snakke om ting er et feminint fenomen som også enkelte menn behersker . 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 Jeg tror det er typisk jenter å ville snakke om det dersom man egentlig vil fortsette med elskerforholdet, fordi man tror at man kanskje kan overtale han til å fortsette ved å prate ut. Og det er typisk gutter å late som ingenting dersom de finner ut at de ikke vil mer. Konklusjon: La det være. Du oppnår igrunnen ikke så mye ved å snakke ut med han. Hva skal dere egentlig snakke om? Vil han fortsette å treffe deg så tar han kontakt igjen. 0 Siter
pekkaline Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 Elsker forholdet deres er nok historie. (du har hatt innlegg om dette forholdet tidligere?) Grunnen kan være at han har funnet ei han vil satse på i forhold til å skaffe familie og slikt? Det trenger ikke bety at du er et dårlig menneske, men at elskerinne ikke lenger er aktuelt for han. Eller helt andre ting, ny elskerinne kanskje? Hvis dere enda snakker sammen når dere møtes, så er det jo et tegn på at ikke det er noe "feil" med deg, bare situasjonen dere var i. Kanskje det er dette som skal til for at du søker en fast partner også? Vi kvinner er nok slik at vi vil høre hvorfor det blir som det blir. Jeg tror du snart ser eller hører grunnen du savner........... 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 Så lenge dere bare har hatt et elskerforhold, altså ikke noe seriøst, og han i tillegg har gitt klar beskjed om at han ikke ønsker noe mer, ser jeg ingen grunn til at dere skal snakke så skrekkelig mye om det nå. Hva skulle dere ha snakket om, egentlig? Hva han føler? Det har han jo allerede klargjort: Han føler ingenting spesielt for deg. Og hvis du er så uinteressert i et seriøst forhold til ham som du sier at du er, skjønner jeg ikke helt hva du vil ha ut av en dypere samtale om det, heller. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.